Hunajamehua vainTsihhaileeks joku muukin tänää??
Hunajamehua vainTsihhaileeks joku muukin tänää??
Ei ainakaan tänään. Katsotaan, jos joskus innostunAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816780:Ei sun pakko tänne palstalle oo laittaa, onhan mulla toi lootakin
Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...Multa jää paljon hyvää näkemättä, sillä mä kelpuutan ainoastaan sellaset vähitnään 7 pointsin lehvat, eli kyttään eka imdb:stä mitä kannattaa katsoa:ashamed: Paha tapa, pitäis päästä eroon.
Ei ainakaan tänään. Katsotaan, jos joskus innostun
Mä en käsitä, miksi nää leffat ei ole mulle avautuneet, vaikka mielikuvitustakin löytyy.Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...
Mettiskin vois innostua ja panna kuvaa tulemaan punaisissa sukissa mitä täällä niin mainostellut.. Taikka siis trinsessa ketjussaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816802:
Sun piti sit ilmeisesti siirtää autoKeski-ikäinen muija yritti väkisin tunkea kartanovolvoa samaan parkkiruutuun johon olin ajamassa, rupes vielä suuta soittamaan että hänen vakipaikka ja minun pitää auto siirtää muualle Se muija tuli vasta sitten koko parkkipaikalle kun olin jo auton saanut parkkeerattua, että en osaa tämän perusteella paljoa sanoa kaupungista
Jos sää käytät sen mielikuvituksen aivan toisenlaisiin haasteisiinMä en käsitä, miksi nää leffat ei ole mulle avautuneet, vaikka mielikuvitustakin löytyy.
Muistan sarjan mutta en nimeä, tuli neloselta, ihan Suomenkin telkasta.Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...
Toi on kyllä totta. Jos avaan keskustelua lisää, ei sovi enää perhepalstalle, joten hiljenen.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816817:Jos sää käytät sen mielikuvituksen aivan toisenlaisiin haasteisiin
Ihan tavallinen kaupan parkkipaikka li, se vain sattui olemaan aika lähellä ovea ja sattui tulemaan tyhjäksi kun siihen pihalle ajoin, en siirrellyt kyllä autoa mihinkään vaan käveltiin lasten kanssa kauppaanSun piti sit ilmeisesti siirtää auto
Voishan sitä toki itseäkin ketuttaa jos omalle paikalle joku auton laittas mutta mistä noista aina tieää.
Juuh :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816785:Ja hylkäät meidät taas täksikin illaksi ja yöksi
Haha! :xmas:Mettiskin vois innostua ja panna kuvaa tulemaan punaisissa sukissa mitä täällä niin mainostellut.. Taikka siis trinsessa ketjussa
Heips :kiss:Moi Rimpsessa:kiss:
Meillä ei ole vohvelirautaa, mää ajattelin ostaa huomenna sellaisen. Olen kyllästyny hinkkaamaan niitä rasvajälkiä keittiöstä lettujen paiston jlk!
Vohveliraudalla on niin paljon siistimpää *laiskimus*
Siksipä itsekin varovaisesti vain reunoilta raaputtelinToi on kyllä totta. Jos avaan keskustelua lisää, ei sovi enää perhepalstalle, joten hiljenen.
Anna palaa frankAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816837:Haha! :xmas:
Mä mitään erityisemmin mainostellu,ethän sää edes aluks meinannu tajuta mikä siinä kuvassa oli
Mut eiks ne samantyyliset kuvat ois vähän tylsiä,vaihtelu virkistää
No koita ny saada ........Näkyillään :wave:
Ehkä ihan kannattavaa. Muuten rapsahtaa bannit molemmille.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816848:Siksipä itsekin varovaisesti vain reunoilta raaputtelin
:hug::wave:Näkyillään :wave:
Niin saattais käydäEhkä ihan kannattavaa. Muuten rapsahtaa bannit molemmille.
Nuoruus uudestaanEikös sitä vähän pidäkin, kun on 18 vuotta ollut "kahleissa".
Taidat hieman vain ujostella sen kuvan laittamisen suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816858:Niin saattais käydä
Juu, en fanitaMitä hä, onks meil tääl Sillanpää fani?