YV jakelusta ei saa banniaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816858:Niin saattais käydä
YV jakelusta ei saa banniaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816858:Niin saattais käydä
Juu katsotaan, pitäis näyttää taas vahaa..Anna palaa frank
En mainitse!Nuoruus uudestaan
Äläkä mainitse iästäsi mitään
Paitsi sitten, jos ne julkaisee tänne. Lukeekohan modet noita YV:itä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816885:YV jakelusta ei saa bannia
just noin, paljon parempiMä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.
No ei ei, ei katso ikää ei ja eihän oo vielä edes sitä neljääkybää mittarissa.
Ja henkisesti aina se 25!
hope not!!!Paitsi sitten, jos ne julkaisee tänne. Lukeekohan modet noita YV:itä?
Sitähän mä pikkukoollekin vähän jo yritin kertoillaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816885:YV jakelusta ei saa bannia
Modet eikä ylläpito pääse yv- viestejä lukemaanPaitsi sitten, jos ne julkaisee tänne. Lukeekohan modet noita YV:itä?
Juu,toivottavasti ei Onneks se vanha jo suljettiinkinhope not!!!
Ei se nyt mikään vanha ole.. Siis kuvaa meinasit, sori :O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816888:Juu katsotaan, pitäis näyttää taas vahaa..
Nuori olet siis sinäkin !just noin, paljon parempi
Ei mullakaan ole vielä neljääkybää mittarissa kauheasti ei kyllä puutu
Sillai hienovaraisesti. Sen verran väsynyt,ettei mikään mene perille.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816912:Sitähän mä pikkukoollekin vähän jo yritin kertoilla
Huh.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816914:Modet eikä ylläpito pääse yv- viestejä lukemaan
No tuskin mitään kaameita ihmiset kirjottelee yyveenä tai ainakaan nyt mene lähettelemään mtn sopimattomia kuviahope not!!!
No emmää ny kaikkien nähtäväksi sellasta kuvaa kokonaisuudessaan laittais Mut näithän sää jo sillon sitä sukkaaTaidat hieman vain ujostella sen kuvan laittamisen suhteen.
Jaa, oletko aivan varma?No tuskin mitään kaameita ihmiset kirjottelee yyveenä tai ainakaan nyt mene lähettelemään mtn sopimattomia kuvia
millasii yv:jä sä sitten kirjottelethope not!!!
Ihana oot!Ei se nyt mikään vanha ole.. Siis kuvaa meinasit, sori :O :ashamed:
No en ihanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816939:Jaa, oletko aivan varma?
Mulla on johonkin lapaluiden alle mutta ohuehkot ja littanatAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816718:Mulla on muuten aika hyvällä mallilla hiusten kasvatus. kesän lopussa pitäis olla taas puoleen selkään asti hiukset. En malta odottaa,et nää on samanmoiset mitä ennen hiustenleikkuuta lyhkäsiks
Mistäs tiiätNo tuskin mitään kaameita ihmiset kirjottelee yyveenä tai ainakaan nyt mene lähettelemään mtn sopimattomia kuvia
No tuskin mitään kaameita ihmiset kirjottelee yyveenä tai ainakaan nyt mene lähettelemään mtn sopimattomia kuvia
Jaa-a, ei auta kun ottaa sinun siittä selväämillasii yv:jä sä sitten kirjottelet