The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näköjään, tässä mietin sen ukon reaktiota, mutta jotenkin se saattais liittyä tuohon ulkoiseen olemukseen :) Kalju iso mies jolla musta vuorellinen huppari jossa koko rinnan kokoinen hopeinen nyrkkirauta ja päällä isolla punaisella tekstillä HOOLIGAN :D
Oon kokenut vähän samanlaisia reaktioita, silloin kun olen vähän rennomassa asusteessa liikenteeseen lähtenyt.
Varsinkin tuo "Kiitos 1939-1945"-huppari tällaisen ei-niin-kukkakeppi-miehen päällä aiheuttaa joskus turhankin epäröiviä reaktioita.
Kalju en tosin ole.
 
Aries 78
Oon kokenut vähän samanlaisia reaktioita, silloin kun olen vähän rennomassa asusteessa liikenteeseen lähtenyt.
Varsinkin tuo "Kiitos 1939-1945"-huppari tällaisen ei-niin-kukkakeppi-miehen päällä aiheuttaa joskus turhankin epäröiviä reaktioita.
Kalju en tosin ole.
Mun on pakko sanoa että mulla ei ole mitään noita kiitos yms vanhanliiton hupareita taikka t-paitoja. Sen rautasormuksen ja lennoston sormuksen olen rahapajalta tilannut kun olivat myynnissä.
 
Tyttöleffoja kattelen itekkin, mutta mie pyrin kattomaan kaikki maholliset sarjat ja leffat mitä tulee vastaan, synkkuelämää tosin on sellainen sarja että :headwall:
Multa jää paljon hyvää näkemättä, sillä mä kelpuutan ainoastaan sellaset vähitnään 7 pointsin lehvat, eli kyttään eka imdb:stä mitä kannattaa katsoa:ashamed: Paha tapa, pitäis päästä eroon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä