Mä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.Älä nyt aina höpötä siitä iästäsi :kiss:
Ei musiikki katso ikää
Eikä moni muukaan asia
No ei ei, ei katso ikää ei ja eihän oo vielä edes sitä neljääkybää mittarissa.
Ja henkisesti aina se 25!
Mä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.Älä nyt aina höpötä siitä iästäsi :kiss:
Ei musiikki katso ikää
Eikä moni muukaan asia
Sun pitää huomenna sit nauttia olostas,oot sen ansainnu :heart:Eikös sitä vähän pidäkin, kun on 18 vuotta ollut "kahleissa".
Mie katon kaikki mahdolliset scifit sunmuut yliluonnolliset sarjat mitä vain sattuu kohdalleSiis mitvit! Aries!! Ookkonää kattonu B5:sta????
Totta kaiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816556:Sun pitää huomenna sit nauttia olostas,oot sen ansainnu :heart:
Ukko oli hieman säikähtäneen oloinen, kyseli vain että onhan kaikki ok ja ohjaili sitä räpättävää muijaa takasin autoon. Mulla lapset katteli hieman kummissaan sitä naistaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816498:Mahtoi mies kiitellä rouvaansa
Oliko kuitenkin ihan siistiä porukkaa ?Ukko oli hieman säikähtäneen oloinen, kyseli vain että onhan kaikki ok ja ohjaili sitä räpättävää muijaa takasin autoon. Mulla lapset katteli hieman kummissaan sitä naista
:stick:Mä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.
Parhaassa mahdollisessaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816606::stick:
Höpö höpö!
Hyvässä iässä olet.
Mä kans!!!! B5 ja Crusade oli niitä vanhoja toooosi hyviä musta.Mie katon kaikki mahdolliset scifit sunmuut yliluonnolliset sarjat mitä vain sattuu kohdalle
Tietysti saa vähän irrotella:kiss:Eikös sitä vähän pidäkin, kun on 18 vuotta ollut "kahleissa".
Nuori pojankloppihan sie ootMä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.
NiinpäParhaassa mahdollisessa
Juu, pientä irtiottoa.Tietysti saa vähän irrotella:kiss:
itsekin irrottelin aikani kun ero tuli vaikka ihan noin kauaa ei oltu yhessä mutta kuitenkin.nyt olen jo hieman rauhottunut tuon irrottelun suhteen mutta kyllä se tosi oli et se teki ihan hyvää tuulettua
Aivan tavallisen oloinen vanhempi pariskunta.Oliko kuitenkin ihan siistiä porukkaa ?
Ainakin henkisesti!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816619:Nuori pojankloppihan sie oot
Naisilta ei saa kysyä ikää, mutta uskaltaudun kokeilemaan...?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816623:Niinpä
Itsellä sitä odotellessa
Mä taas en sellasista yliluonnollista niinkään pidä,mut katon jos joku muu haluu kattoa. Toki sitten löytyyhän noita fantasia puolen elokuvasarjoja mitä sit aina lasten kanssa vahtaanMie katon kaikki mahdolliset scifit sunmuut yliluonnolliset sarjat mitä vain sattuu kohdalle
Syksyllä täytin 30v. 6 vuotta kun menis niin olis esikko täysikänenNaisilta ei saa kysyä ikää, mutta uskaltaudun kokeilemaan...?
Eiks ne oo yleensä pahimpia juuriAivan tavallisen oloinen vanhempi pariskunta.
Ihana nainen joka tykkää katsoa kaikkea saastaa mitä vain jaksetaan tehdä :heart:Mä kans!!!! B5 ja Crusade oli niitä vanhoja toooosi hyviä musta.
Falling skies oli mukava ylläri uusista. Kolmas season viel näkemättä, mutta tuskin tosta nyt huononee.
Nuori plikka oot viä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816654:Syksyllä täytin 30v. 6 vuotta kun menis niin olis esikko täysikänen
PERHANA! sä oot ,mitä 36v...? eli et todellakaan mikään vanha ,usko jo hyvä mies!!Mä oon vanha paska, läpimätä äijänkäppänä.
Onko Majuri onnistunut saavuttamaan tuollaisen tittelin?:kiss: Majurille pitkästä aikaa. Mitäs mun lempi palstaukolle kuuluu, joks korkki auki?
Uskotaan - meni vitsin puolelle tuoPERHANA! sä oot ,mitä 36v...? eli et todellakaan mikään vanha ,usko jo hyvä mies!!
ja tuskin olet nyt ihan läpimätäkään:kiss: