The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Multa jää paljon hyvää näkemättä, sillä mä kelpuutan ainoastaan sellaset vähitnään 7 pointsin lehvat, eli kyttään eka imdb:stä mitä kannattaa katsoa:ashamed: Paha tapa, pitäis päästä eroon.
Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...
 
Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...
Mä en käsitä, miksi nää leffat ei ole mulle avautuneet, vaikka mielikuvitustakin löytyy.
 
Keski-ikäinen muija yritti väkisin tunkea kartanovolvoa samaan parkkiruutuun johon olin ajamassa, rupes vielä suuta soittamaan että hänen vakipaikka ja minun pitää auto siirtää muualle :D :D Se muija tuli vasta sitten koko parkkipaikalle kun olin jo auton saanut parkkeerattua, että en osaa tämän perusteella paljoa sanoa kaupungista :)
Sun piti sit ilmeisesti siirtää auto :(
Voishan sitä toki itseäkin ketuttaa jos omalle paikalle joku auton laittas mutta mistä noista aina tieää.
 
Muutama ollut yllätys jotka saanut huonot arvostelut tuolla, mutta jotenkin omaan makuun istuivat. Hitto kun en muista sitä yhtä sarjaa jossa jenkeissä räjähti useampi ydinpommi suurkaupungeissa ja keskellä amerikkaa oli pikkukaupunki johon toiminta sitten sijoittui. Tämä pikkukauunki säästyi ydinlaskeumilta syrjäisen olemuksensa ansiosta jne...
Muistan sarjan mutta en nimeä, tuli neloselta, ihan Suomenkin telkasta.
 
Aries 78
Sun piti sit ilmeisesti siirtää auto :(
Voishan sitä toki itseäkin ketuttaa jos omalle paikalle joku auton laittas mutta mistä noista aina tieää.
Ihan tavallinen kaupan parkkipaikka li, se vain sattui olemaan aika lähellä ovea ja sattui tulemaan tyhjäksi kun siihen pihalle ajoin, en siirrellyt kyllä autoa mihinkään vaan käveltiin lasten kanssa kauppaan :)
 
Sangria
Moi Rimpsessa:kiss:

Meillä ei ole vohvelirautaa, mää ajattelin ostaa huomenna sellaisen. Olen kyllästyny hinkkaamaan niitä rasvajälkiä keittiöstä lettujen paiston jlk!:D

Vohveliraudalla on niin paljon siistimpää:D *laiskimus*
Heips :kiss:

Hyvä idea toi kyl, mut mä tyydyn siihen paistinpannuun ja hinkkaamiseen vielä :D
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816837:
Haha! :xmas:

Mä mitään erityisemmin mainostellu,ethän sää edes aluks meinannu tajuta mikä siinä kuvassa oli ;)

Mut eiks ne samantyyliset kuvat ois vähän tylsiä,vaihtelu virkistää ;)
Anna palaa frank ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä