The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päikkärit maistuis mullekin, mutta en tiada joutaa kun vekara varmaan kohta herää. Se nukahti rattaisiin kaupunkireissulla.

Mitäs aiotte leikkiä? Mää aion illalla leikkiä sing starilla ja sihijuomalla kun kaveri tulee viettämään iltaa :p
Mun flunssankäheällä äänellä ei paljoa karaokea laulettais :LOL:
ääni menee alas ja ylös.
Vois mennä yskimiseksi koko kappale.
 
No voihan nena, teen tuonkin siis vaarin! Yleensa pyydan apu ongelman ratkomisessa, enka kalasta myotatuntoa. Tai jos haluan myotatuntoa, sanon haluavani myotatuntoa.

Kommunikoinko liian maskuliinisesti? :O Sanon, mita tarkoitan, kysyn, jos en ymmarra ja teen, mita lupaan.
Kyllä minä arvostan tätä reipasta "jos tarvitsen apua, pyydän sitä" tyyliä :D Kaitpa sitä pitää osata silti silitellä kun sen aika tulee :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Niin ja Kahvikirahville: Noissa VW:issä on aina ongelmia lukkojen kanssa. En osaa sanoa, mitä se lukkojen vaihtaminen maksaa, mutta oletko huomioinut sen, että siinä samassa saattaa joutua vaihdattamaan virtalukon? Paitsi, jos on avain erikseen oveen ja virtalukkoon.
Mulle sanottiin ainakin yhdestä merkkihuollosta että lukonvaihdossa ne uudet lukot sovitetaan vanhoille avaimille. Mutta mua ei kyllä haittais vaikka oville ja virtalukolla olis eri avaimet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä