Sangria
Mä antauduin vaan tuolle sohvalle heti, ei nappaa siivoominen nyt oikein onneks ruoka on valmis sentäs..Taijan laittaa musat soimaan ja mennä hetkeks aikaa pyörimään..kämppää ympäri
Mä antauduin vaan tuolle sohvalle heti, ei nappaa siivoominen nyt oikein onneks ruoka on valmis sentäs..Taijan laittaa musat soimaan ja mennä hetkeks aikaa pyörimään..kämppää ympäri
-95. Melkein yhtä VANHA ko minäOk... Minkä ikäinen VW kyseessä?
Mulla kanssa joskus lukot temppuilee ja saattaa kesken ajon napsauttaa ovet lukkoon. Tai muuten vaan naksutella niitä vaikka ei lukkoon menis.Mulle kävi kerran niin että auto oli käynnissä sen aikaa et putsailin ikkunoita, ovet meni itekseen lukkoon, avaimet sisällä ja ei avannu ovia kaukolukituksella. Piti soittaa miehenpuolikas vara-avaimella aukasemaan. Että siinä mielessä haluaisin että ne lukotkin toimii jos tulee tommosia vitukkaita ylläripylläreitä.
Eihän tuo nyt vielä mikään ikäloppu ole. Etkä sinä varsinkaan-95. Melkein yhtä VANHA ko minä
Mun yksilö on ainakin Tai siis kaikki mun tuntemat yksilöt on. Paitsi yks, mutta se on homppeli.
Kohta tulee vastas: En mä oikein tiedä, tossa peräkontissa kuiten lukee VR6 turbo 4x4..Eihän tuo nyt vielä mikään ikäloppu ole. Etkä sinä varsinkaan
Vielä pakollinen kysymys, vaikkei enää lukkoihin liitykään - farmari vai sedan-malli, vaiko kolmeovinen?
Tulis edes lunta mutta ei kun vesitihkuaMää meen nyt lumitöihin... Hyötyliikuntaa parhaimmillaan
|O Voi juma!haukut puupääksi ja odotat vastausta?
Nämä on aivan parhaita
Se on punanen, johan mä sanoin :kieh: hölömöEihän tuo nyt vielä mikään ikäloppu ole. Etkä sinä varsinkaan
Vielä pakollinen kysymys, vaikkei enää lukkoihin liitykään - farmari vai sedan-malli, vaiko kolmeovinen?
Ei kannata, se on ihana
Otan osaa!
Ei kannata, se on ihana
:stick: Älä siinä kuule yhtään aliarvioi. Mää oon puolivalmis automaalarikin niin ehkä mää nyt erotan farmarin ja porrasperäsen toisistaan toisistaan..Kohta tulee vastas: En mä oikein tiedä, tossa peräkontissa kuiten lukee VR6 turbo 4x4..
Mä luulen että sun mies ymmärtää jos vielä hetken haluat mietiskellä rauhassa.Minä vietän omaa aikaa kaupungilla. Pitäisi ehkä mennä kotiin kohta..
Varmasti, onhan toi nyt iso juttu. Onko se nyt ihan varma päätös, jos molempia harmittaa..?Kyllähän se, hoitaa lapsia normia enemmän kun minä nukun. Muttei sekään hyvin nuu, varmasti asia pyörii mielessä vaikkei kerro.