The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813105:
Kappas,mun pikku-ukko alkoi tänään käymään potalla. Täyttää juuri huomenna 3v. Vaippaan ei oo tullu tänään mitään,kun juoksee aina itse potalle :D Aiemmin ei oo kiinnostusta löytynyt joten olen antanu olla sitten vaipoissa. Nyt voisi sitten alkaa ottamaan vaipan pois :D
Jee! Meillä 1,5v pyytää ite potalle mutta eipä se siinä sitten viihdy. Viimeks pissi potan viereen lattialle :D
 
No kun tarttisin tietää kuinka kallista se on, että kannatteeko niitä lukkoja vaihtaa vai mitä sitä tekis.
Jos avain hävisi niin on vähän siinä ja tässä kannattaako. Pitäisi miettiä missä se tod näk on hävinnyt ja sen perusteella sitten. Jos olisi pihapiiriin niin saattaisi olla asiallista harkita, muuten en tod näk alkaisi niin kalliiseen hommaan.
 
kahvikirahvi
Jos avain hävisi niin on vähän siinä ja tässä kannattaako. Pitäisi miettiä missä se tod näk on hävinnyt ja sen perusteella sitten. Jos olisi pihapiiriin niin saattaisi olla asiallista harkita, muuten en tod näk alkaisi niin kalliiseen hommaan.
Kuskin ovessa ei avainlukitus toimi, ja nyt repsikan ovesta lähti lukkopesä irti. Kaukolukitus kyllä toimii, mutta mä haluaisin että ovilukotkin toimis.
Soittelin just yhteen liikkeeseen ja kohta kuulemma soittaa takas hinta-arvioo. Ja ajattelin kysellä hintoja muualtakin, mistä vain halvimmalla selviäis.

Siis vähän mun miehenpuolikkaalla on käyny hyvätuuri naisvalinnassa, mä hoidan kato meidän autohommatkin, sen ei tarvii kun maksaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kuskin ovessa ei avainlukitus toimi, ja nyt repsikan ovesta lähti lukkopesä irti. Kaukolukitus kyllä toimii, mutta mä haluaisin että ovilukotkin toimis.
Soittelin just yhteen liikkeeseen ja kohta kuulemma soittaa takas hinta-arvioo. Ja ajattelin kysellä hintoja muualtakin, mistä vain halvimmalla selviäis.

Siis vähän mun miehenpuolikkaalla on käyny hyvätuuri naisvalinnassa, mä hoidan kato meidän autohommatkin, sen ei tarvii kun maksaa :D
"no mutkun mä haluuuuuuun..."

jos kaukolukitus skulaa niin ei maksa vaivaa vaihella lukkoja
 
kahvikirahvi
"no mutkun mä haluuuuuuun..."

jos kaukolukitus skulaa niin ei maksa vaivaa vaihella lukkoja
Mulle kävi kerran niin että auto oli käynnissä sen aikaa et putsailin ikkunoita, ovet meni itekseen lukkoon, avaimet sisällä ja ei avannu ovia kaukolukituksella. Piti soittaa miehenpuolikas vara-avaimella aukasemaan. Että siinä mielessä haluaisin että ne lukotkin toimii jos tulee tommosia vitukkaita ylläripylläreitä.
 
kahvikirahvi
Sinänsä on sekin hauskaa sitten kun patteri loppuu keskellä yötä vaikkapa siitä avaimesta niin sitten ollaankin ihmeissään ja homma maksaakin yhtäkkiä gaziljoona enemmän kuin sen hoitaminen virka-aikaan...
Onneks ei tarvii keskelä yötä ajella, mutta illalla töistä lähtiessä kun huomais patterin loppuneen niin kyllä sekin vituttais ihan tarpeeks :D
 
kahvikirahvi
halvemmaksi tulee vaihtaa patteri säännöllisesti
Mä kaipasin sellasta miehistä kommenttia että "wau, oletpa mahtava nainen kun osaat hoi(dat)taa teidän autoasiat."
Ja tohon vois lisätä vielä miten fiksu mä oon kun ajattelen asiaa pitkällä kaavalla, jos siitä kaukolukitushärpäkkeestä nyt sattuis loppumaan patteri. Tai jos se vaikka hukkuis. Pitää sinne autoon jollain siinäkin tilanteessa päästä sisälle soittamatta autolukkoseppää. Ni!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä kaipasin sellasta miehistä kommenttia että "wau, oletpa mahtava nainen kun osaat hoi(dat)taa teidän autoasiat."
Ja tohon vois lisätä vielä miten fiksu mä oon kun ajattelen asiaa pitkällä kaavalla, jos siitä kaukolukitushärpäkkeestä nyt sattuis loppumaan patteri. Tai jos se vaikka hukkuis. Pitää sinne autoon jollain siinäkin tilanteessa päästä sisälle soittamatta autolukkoseppää. Ni!
naisilta saa sympatiaa, miehiltä saa ratkaisuja
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813105:
Kappas,mun pikku-ukko alkoi tänään käymään potalla. Täyttää juuri huomenna 3v. Vaippaan ei oo tullu tänään mitään,kun juoksee aina itse potalle :D Aiemmin ei oo kiinnostusta löytynyt joten olen antanu olla sitten vaipoissa. Nyt voisi sitten alkaa ottamaan vaipan pois :D

Onnea pikku-ukolle. :) :flower:

Luin tän vikan sivun tästä ketjusta enkä tajunnu mitään, paitsi tän viestin. :eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä