kahvikirahvi
Hei btw, halusit tietää tykkäänkö mun uudesta puhelimesta. Se on ihana, kunhan vielä oppisin käyttään sitä kosketusnäyttöäNainen
Hei btw, halusit tietää tykkäänkö mun uudesta puhelimesta. Se on ihana, kunhan vielä oppisin käyttään sitä kosketusnäyttöäNainen
Mun flunssankäheällä äänellä ei paljoa karaokea laulettaisPäikkärit maistuis mullekin, mutta en tiada joutaa kun vekara varmaan kohta herää. Se nukahti rattaisiin kaupunkireissulla.
Mitäs aiotte leikkiä? Mää aion illalla leikkiä sing starilla ja sihijuomalla kun kaveri tulee viettämään iltaa
Tohdin olla erimieltä,se on toiseksi parasta :xmas:Mää meen nyt lumitöihin... Hyötyliikuntaa parhaimmillaan
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813493:ai että mä vihaan tätä olotilaa kun mahanpohjassa asti tuntuu...tiedätte varmaan mitä tarkotan :ashamed:
Kyllä minä arvostan tätä reipasta "jos tarvitsen apua, pyydän sitä" tyyliä Kaitpa sitä pitää osata silti silitellä kun sen aika tuleeNo voihan nena, teen tuonkin siis vaarin! Yleensa pyydan apu ongelman ratkomisessa, enka kalasta myotatuntoa. Tai jos haluan myotatuntoa, sanon haluavani myotatuntoa.
Kommunikoinko liian maskuliinisesti? :O Sanon, mita tarkoitan, kysyn, jos en ymmarra ja teen, mita lupaan.
Tuolla onkin hyvä alottaa:hug:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813553:Tuolla onkin hyvä alottaa
Mä voisin nyt pyytää silittelyä ja apuakin tarttisin yhdessä askareessaKyllä minä arvostan tätä reipasta "jos tarvitsen apua, pyydän sitä" tyyliä Kaitpa sitä pitää osata silti silitellä kun sen aika tulee
Olen yleensä aika avulias.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813562:Mä voisin nyt pyytää silittelyä ja apuakin tarttisin yhdessä askareessa
Hienoa,monelta tulisit?Olen yleensä aika avulias.
se on mopo.Hei btw, halusit tietää tykkäänkö mun uudesta puhelimesta. Se on ihana, kunhan vielä oppisin käyttään sitä kosketusnäyttöä
Mullaki ois vaiks mitä tekemistä... Kauheen tylsää tulla takas kotiin sekamelskan keskelle..Plaah, tarttis alkaa tehdä jotain..
Mitäs tossa ny on matkaa... Huomenissa vissii?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813571:Hienoa,monelta tulisit?
Taijan laittaa musat soimaan ja mennä hetkeks aikaa pyörimään..kämppää ympäriMullaki ois vaiks mitä tekemistä... Kauheen tylsää tulla takas kotiin sekamelskan keskelle..
Niinpä.Helvetin hyvä ketju tää kun kukaan ei vastaa, heh.
Tajusinkin juuri,ettei sulla ollutkaan autoa,mut onneks on fillari! n. 311km suuntaansa Vai muistinkohan oikeen missä sää asuit..Mitäs tossa ny on matkaa... Huomenissa vissii?
Mulle sanottiin ainakin yhdestä merkkihuollosta että lukonvaihdossa ne uudet lukot sovitetaan vanhoille avaimille. Mutta mua ei kyllä haittais vaikka oville ja virtalukolla olis eri avaimet.Niin ja Kahvikirahville: Noissa VW:issä on aina ongelmia lukkojen kanssa. En osaa sanoa, mitä se lukkojen vaihtaminen maksaa, mutta oletko huomioinut sen, että siinä samassa saattaa joutua vaihdattamaan virtalukon? Paitsi, jos on avain erikseen oveen ja virtalukkoon.
haukut puupääksi ja odotat vastausta?Helvetin hyvä ketju tää kun kukaan ei vastaa, heh.
Sitte kysyt seuraavalta ihmiseltä joka tulee huoneeseen "käytkö sä usein täällä"Taijan laittaa musat soimaan ja mennä hetkeks aikaa pyörimään..kämppää ympäri
Totta turisetAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27813526:Tohdin olla erimieltä,se on toiseksi parasta :xmas:
Ok... Minkä ikäinen VW kyseessä?Mulle sanottiin ainakin yhdestä merkkihuollosta että lukonvaihdossa ne uudet lukot sovitetaan vanhoille avaimille. Mutta mua ei kyllä haittais vaikka oville ja virtalukolla olis eri avaimet.
Mun yksilö on ainakin Tai siis kaikki mun tuntemat yksilöt on. Paitsi yks, mutta se on homppeli.Meinaat et on niin puupäisiäkin olemassa?