The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Päiväkahvin aika :)

Miekkonen laittaa ruokaa, kunhan se tulee uunista, nii mun tarvii men tekkee yks kakkupohja, kun lupasin tehä kaverille synttärikakun :p

Huomenna pitäs lähtee Caribiaan uimaan ja ostoksil, vaik mulla on tili ihan tyhjä. Onneks tuolla miekkosella oli tänää tilipäivä :whistle:
 
kahvikirahvi
230-240€ kuulemma maksaa lukkopesien vaihto, ja ei kuulemma enää nykyään vaihdeta lukkoja uusille avaimille, vaan teetetään vanhoihin avaimiin. Aijaijai. Konkurs, konkurs!
 
Aries 78
Mut jokainen mies joka on suhteessa oppii että EI NÄIN. ;)
Ei ei, nyt olet hakoteillä :D

Yksi tuttava pohti kerran että mistä net pahat ja nalkuttavat akat syntyy.
Tyttö ja poika tapaavat ja muuttavat yhteen, siihen ekaan omaan asuntoon :heart:

P: jahas miepä tehen meille ruokaa!
T: ei kun istu sie vain alas sohvalle niin mie kokkaan sinulle mielellää :) :kiss:

P: mie voisin tiskata kun sinä kerran tehit ruokaa!
T: eikun istu vain alas niin mie tiskaan :)

P: ottaa imurin käteen että alkaisi siivoamaan!
T: minä mielelläni imuroin, ota sie vain rennosti ja kato vaikka telkkua:kiss::heart:

P: muru, vien tuon meidän Mustin ulos että saapi tehä tarpeensa!
T: älä suotta, mie tykkää kulkea tuolla pihalla koiran kanssa! Kato sie se lätkämatsi :)

Sama toistuu noin 6kk..

Kunnes....

N-A: Sinäkin saatana istut vain aina siinä helvetin sohvalla etkä tehe mitään!! Minä joudun yksin tekemään kaikki, tehen ruuat, tiskaan astia, siivoan asuntoa ja ulkoilutan tuon sun helvetin rakkis 3-kertaa päivässä:mad::mad: Miten sinusta on tuollanen helvetin nyhjäke tullut?? Ennen kuiten jotain tehit ja olit apuna kaikessa!!





Kysymys kuuluu: niin mikähä on miehelle tullut ;)
 
Niin ja Kahvikirahville: Noissa VW:issä on aina ongelmia lukkojen kanssa. En osaa sanoa, mitä se lukkojen vaihtaminen maksaa, mutta oletko huomioinut sen, että siinä samassa saattaa joutua vaihdattamaan virtalukon? Paitsi, jos on avain erikseen oveen ja virtalukkoon.
 
Tässä se ongelma onkin monasti. Ainakin kuuleman mukaan. Nainen kun kertoo miehelle ongelmansa, mies alkaa ratkomaan sitä ja nainen suuttui, mitä meni väärin? Nainen ei odottanut ratkaisua vaan myötätuntoa ja kuuntelijaa, mies oletti että tarvittiin apua. :D
No voihan nena, teen tuonkin siis vaarin! Yleensa pyydan apu ongelman ratkomisessa, enka kalasta myotatuntoa. Tai jos haluan myotatuntoa, sanon haluavani myotatuntoa.

Kommunikoinko liian maskuliinisesti? :O Sanon, mita tarkoitan, kysyn, jos en ymmarra ja teen, mita lupaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
No voihan nena, teen tuonkin siis vaarin! Yleensa pyydan apu ongelman ratkomisessa, enka kalasta myotatuntoa. Tai jos haluan myotatuntoa, sanon haluavani myotatuntoa.

Kommunikoinko liian maskuliinisesti? :O Sanon, mita tarkoitan, kysyn, jos en ymmarra ja teen, mita lupaan.

No on se kumma tosiaan kun pyytää neuvoa tai apua niin tulee vaan pään nyökytystä ja myötätuntoa. :D
 
Mä jos pyydän apua, nii se on aikasta harvoin. Oon omatoiminen tyttö. Ei ku nainen. Ei ku raato.

Eipä juur ole mittää sellasta mistä en itte suoriutuis. Mut mulla on siltiki ihana mies, joka tekee oman osansa ja ehkä enemmänki välillä. Meillä ei ole koskaan tapeltu kotihommista tai raha-asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä