Ja kuvaMeille tuli korjaaja...
Ja mitä se korjaa?
Ja kuvaMeille tuli korjaaja...
Huimaa... jaa sittenkin osa rookista maanantaille.
Heipä hei :kiss: Mitä kuuluu?Heipä hei mussukat.
:wave:Nyt lähden huudattamaan sitä laturia... Soon moro!
Mää kans odottelen kahvia tässä. Ihanaa, kun ipana nukahti rattaisiin kaupunkireissulla ja nukkuu vieläkin. Ehkä rauhalliset päiväkähavit tiedossa?Päiväkahviaika ihan selvästi..väsyttää jo niin et tekis mieli käydä pitkälleen..
Jotenkin tylsistyttää, ei tiiä mitä tekis.
Oliks se komeeSe korjas nettiyhteyden miehen koneesta
Taistelen sähkösavukkeen kanssa, voitolle pääsin. Pitäis päikkärit nukkua että jaksaa illalla leikkiä poikien kanssaHeipä hei :kiss: Mitä kuuluu?
Päikkärit maistuis mullekin, mutta en tiada joutaa kun vekara varmaan kohta herää. Se nukahti rattaisiin kaupunkireissulla.Taistelen sähkösavukkeen kanssa, voitolle pääsin. Pitäis päikkärit nukkua että jaksaa illalla leikkiä poikien kanssa
Korttia isketään varmaankin. Kattoo nyt ketä pääsee paikalle. Vai sing star Tähti on syttynytPäikkärit maistuis mullekin, mutta en tiada joutaa kun vekara varmaan kohta herää. Se nukahti rattaisiin kaupunkireissulla.
Mitäs aiotte leikkiä? Mää aion illalla leikkiä sing starilla ja sihijuomalla kun kaveri tulee viettämään iltaa
Ei hemmetti, mun tarttee poistua koneelta...Korttia isketään varmaankin. Kattoo nyt ketä pääsee paikalle. Vai sing star Tähti on syttynyt
Pitäiskö vähän paneksua sun mielikuvitustaEi hemmetti, mun tarttee poistua koneelta...
"Kortsua isketään varmaankin..." :ashamed:
No pakko se on kun joululahjaksi sain, ja hoilottaminen on kyllä kivaa yleensä.Korttia isketään varmaankin. Kattoo nyt ketä pääsee paikalle. Vai sing star Tähti on syttynyt
No pakko se on kun joululahjaksi sain, ja hoilottaminen on kyllä kivaa yleensä.
Tosin mun paras ystävä sanoi kauniisti että "on sulla parempi ääni kun mulla, mutta ei sussa silti ihan tähtiainesta oo.."
Veikkaanpa että kalliimpaa puuhaa se on kuin asuntoon lukon vaihtaminen.Hei kun tää on autoiluketjukin, niin automiehet vois vihjata mulle tietääkö paljonko maksais lukkojen vaihto auton oviin.
No kun tarttisin tietää kuinka kallista se on, että kannatteeko niitä lukkoja vaihtaa vai mitä sitä tekis.Veikkaanpa että kalliimpaa puuhaa se on kuin asuntoon lukon vaihtaminen.