Nakita joku kaveri tuohon hommaanPysyy jonniinverran, mutta ei semmosen pikkupiiperryksen kanssa. Ei näillä nakkisormilla.
Elektroniikasta ei sen enempää, mitä muuta muutaman digiboksin yms. avannut.
Nakita joku kaveri tuohon hommaanPysyy jonniinverran, mutta ei semmosen pikkupiiperryksen kanssa. Ei näillä nakkisormilla.
Elektroniikasta ei sen enempää, mitä muuta muutaman digiboksin yms. avannut.
Tuo kuulostaa suunnitelmaltaNakita joku kaveri tuohon hommaan
Tuliko mitään hyviä uutisia/juttuja tuolta aamuiselta käynniltä?Tuo kuulostaa suunnitelmalta
Mitä muuten on harmaa jaarli?
*kysyy tyhmänä* :ashamed:
Muuten kyllä,mutta ku sielä vastaa näköjään aina automaatti,kun koko ajan on muka ruuhkaa :|Morning :wave:
Ärsyttävää tuollainen kyllä mettäkylä!
Seuraavaksi sanot jos joudut soittamaan että *ittu miksi sieltä sitten ei soiteta takaisin. en kai muuten tänne soittelisi.
Onpas täällä ollut hiljainen yö ja aamu.
Näin ihan outoa unta, ihan pelästyin kun heräsin missä olen.
No sinne ei viitsi sitten sanoa mitään kun menee kuuroille korville.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811506:Muuten kyllä,mutta ku sielä vastaa näköjään aina automaatti,kun koko ajan on muka ruuhkaa :|
Niinpä,mut jos eivät niin ei mun auta ku mennä ykstyiselle,sieltä saa nopeesti työkkäriä varten selvityksen tämänhetkisestä tilanteesta ja samoin sen ketun lähetteen sairaalalle.No sinne ei viitsi sitten sanoa mitään kun menee kuuroille korville.
Toivotaan että tänään tosiaan soittaisivat.
Noku, huono aamu vaan..kaikkee pyörii mielessä.
Voin lyhyesti kirjoittaa unestani.
Olin ollut kaupungilla, ihan selvinpäin ja kävelin joskus aamuyöstä kotiin.
Kengätkin painoivat ja kävelin paljain jaloin
Joku mies lähti jossain vaiheessa seuraan ja pakenin sitä johonkin Shellin vessaan.
Odottelin hetken ja jatkoin matkaa.
Sitten jossain tunnelissa tuli joku kerjäläispariskunta vastaan kahden lapsensa ja ilmeisesti heidän mummun kanssa. Lapset sanoivat ettei jaksa enää kävellä. Englantia puhuivat. Pyysivät jotain apua ja sanoin että en anna mitään.
Kävelin takaperin kun heille puhuin koska nainen alkoi kävellä minua kohti.
Joku käsi tuli suuni eteen ja siinä oli joku paperi.
Yritin saada kättä pois ja puraistuakin siihen mutta en onnistunut.
Sitten heräsin jossain ja imietin missä olen.
Näin vielä jonkun raitapaitaisen miehen edessäni. Sitten tajusin että se oli unta ja nukuin ihan omassa sängyssä.
Oli kyllä kauhea tunne herätä ja miettiä missä muka oli. Onneksi oli vain unta :snotty:
:hug:Noku, huono aamu vaan..kaikkee pyörii mielessä.
:kiss: :heart::wave::wave::wave::kiss:
Huomenta :kiss:huomenta :flower: