Meillä palo just aamulla vessasta valo,pitääs käydä kaupasta hakeen taas kasa lamppujaIhanaa, meil on olkkarissa valot!!
Mettäkylä; :hug: Tuo on kyllä oikeesti ihan persukkeesta..: /
Meillä palo just aamulla vessasta valo,pitääs käydä kaupasta hakeen taas kasa lamppujaIhanaa, meil on olkkarissa valot!!
Mettäkylä; :hug: Tuo on kyllä oikeesti ihan persukkeesta..: /
raivostuttaako ketään muuta kuin minua se, että nykyään lamppujen polttoaika on kutistunut niinkuin konsanaan pyy maailmanlopun edellä?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811888:Meillä palo just aamulla vessasta valo,pitääs käydä kaupasta hakeen taas kasa lamppuja
Tuliko mitään hyviä uutisia/juttuja tuolta aamuiselta käynniltä?
Talouteen liittyviä siis.
:wave: täällä bingo !raivostuttaako ketään muuta kuin minua se, että nykyään lamppujen polttoaika on kutistunut niinkuin konsanaan pyy maailmanlopun edellä?
Jokseenkin huomannu saman..raivostuttaako ketään muuta kuin minua se, että nykyään lamppujen polttoaika on kutistunut niinkuin konsanaan pyy maailmanlopun edellä?
Huomenta :hug:Huomenta huomenta !
Sitten palstaviisaat - tarkoittaako persehedelmä lasta ?
Kiittipaltsu=palaveri
varroo (varoa) tässä sanonnassa merkityksessä estää
mikä sen varroo = mikäpä sen estäisi
Menisin kyllä lankoja pitkin johonkin numeroon ja sanoisin mitä hittoa meinaavat.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811799:Noi tulokset on kuntoutuksesta ja sillon mulla oli hyvä kausi menossa. Kesällä. Ja raskaus lievitti kipuja. Mä aion nyt soittaa ykstyiselle ja menen sinne. En vaan kyllä vielä tiedä miten ne kaikki tutkimukset maksan,jos meinataan syödä,mut myyn vaikka persettä! ( no en ny oikeesti myy,mut kuitenkin ) :|
Facebookista luin...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811958:Huomenta :hug:
Ikävä kyllä mun korvaan tuo äkkiseltään kuulostaisi että tarkoittaisi lasta. Mistä moinen?
Toivotaan että ei hajoaisiHuomenta huomenta !
Kännykkä heräsi yön aikana ainakin toistaiseksi eloon, mutta uskon, että hajoaa vielä.
Sitten palstaviisaat - tarkoittaako persehedelmä lasta ?
Kuinka pitkiä röökejä sulla on?mina yhta savuketta 1,5 paivaa
No mää tässä just suunnittelin et soitan potilasasiamiehelle ja teen jälleen kerran valituksen vakuutuskeskukseen,mutta ensin haluun kuulla mitä es työkkärissä ollaan mieltä tuollaisesta terveydentilan kartoituksesta kun ei kerran edes tutkita edes uusiakaan oireita.Menisin kyllä lankoja pitkin johonkin numeroon ja sanoisin mitä hittoa meinaavat.
Että yksityisellekö on mentävä ja laskun laitan sit teille
O ja K .Facebookista luin...
Jep.raivostuttaako ketään muuta kuin minua se, että nykyään lamppujen polttoaika on kutistunut niinkuin konsanaan pyy maailmanlopun edellä?
We can only hopeToivotaan että ei hajoaisi
Onpa sana, persehedelmä koskaan kuullutkaan.
Taitaa tuo olla ihan standardien mukainen... Mutta alkaa huimata hetkessa Ja olen niin pervo, etta polttelen pari henkaysta maun vuoksi.Kuinka pitkiä röökejä sulla on?
Aaa, no sulla ei ole kovin pitkä tupakointikokemus.Taitaa tuo olla ihan standardien mukainen... Mutta alkaa huimata hetkessa Ja olen niin pervo, etta polttelen pari henkaysta maun vuoksi.
Osta jotain tosi tosi mietojaTaitaa tuo olla ihan standardien mukainen... Mutta alkaa huimata hetkessa Ja olen niin pervo, etta polttelen pari henkaysta maun vuoksi.
Mikä näistä on mun kännykkä?Voin lyhyesti kirjoittaa unestani.
Olin ollut kaupungilla, ihan selvinpäin ja kävelin joskus aamuyöstä kotiin.
Kengätkin painoivat ja kävelin paljain jaloin
Joku mies lähti jossain vaiheessa seuraan ja pakenin sitä johonkin Shellin vessaan.
Odottelin hetken ja jatkoin matkaa.
Sitten jossain tunnelissa tuli joku kerjäläispariskunta vastaan kahden lapsensa ja ilmeisesti heidän mummun kanssa. Lapset sanoivat ettei jaksa enää kävellä. Englantia puhuivat. Pyysivät jotain apua ja sanoin että en anna mitään.
Kävelin takaperin kun heille puhuin koska nainen alkoi kävellä minua kohti.
Joku käsi tuli suuni eteen ja siinä oli joku paperi.
Yritin saada kättä pois ja puraistuakin siihen mutta en onnistunut.
Sitten heräsin jossain ja imietin missä olen.
Näin vielä jonkun raitapaitaisen miehen edessäni. Sitten tajusin että se oli unta ja nukuin ihan omassa sängyssä.
Oli kyllä kauhea tunne herätä ja miettiä missä muka oli. Onneksi oli vain unta :snotty:
Osta jotain tosi tosi mietoja