Emmä jaksa paheksua ees mä oon vanaha. Väskättää..Epäilen että keskuudessamme on paheksuja :snotty:
Mä oon oikeesti hyvin, hyvin ei paheksuava Oon vaan hilijanen sen suhteen
Emmä jaksa paheksua ees mä oon vanaha. Väskättää..Epäilen että keskuudessamme on paheksuja :snotty:
Meinasinkin ettei vihreäsilmäinen punapää meitä tosissaan paheksuEmmä jaksa paheksua ees mä oon vanaha. Väskättää..
Ei onneksi tee mieli pizzaa, mutta sitä amarillon hampurilaiskastiketta jos saisi kotiin ostettua niin AAH!pizza uunissa :ashamed:
Salaa kuitenni tyksit kovastiMä voin paheksua hyyyii teitä :xmas:
Sinä mitään paheksu...Mä voin paheksua hyyyii teitä :xmas:
Poltin sen pizzan uunissa, joten se siittä lätystä .. prkl.. : /Ei onneksi tee mieli pizzaa, mutta sitä amarillon hampurilaiskastiketta jos saisi kotiin ostettua niin AAH!
Ei tää ainakaaMeinasinkin ettei vihreäsilmäinen punapää meitä tosissaan paheksu
Sä tunnut ottavan usein. Vai johtuuko se siitä, että mä otan suht harvoin?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27809884:Tere otin kunnon kulauksen konjakkia, jospa saisi edes ens yönä nukuttua paremmin
yritys hyvä kymmenen mutta ei menny läpi:kiss:Höh, enkö ollu muka vakuuttava
Siinä kuuluu istua uunin eessä nenä luukussa kiinni niin ei käy tolleenPoltin sen pizzan uunissa, joten se siittä lätystä .. prkl.. : /
Tehään jenkit: haastan youtuben oikeuteen
Paskat, mie meen saunaan.. Harmi kun ei sitä hunajaa oleSiinä kuuluu istua uunin eessä nenä luukussa kiinni niin ei käy tolleen
yritys hyvä kymmenen mutta ei menny läpi:kiss:
Mä jäin miettiin, et onko tosiaan nii ettei naiset pysty luottaan omaan mieheensä?
:hug:Paskat, mie meen saunaan.. Harmi kun ei sitä hunajaa ole
No jaa, ehkä otat harvoin, no mä otan n.2 olutta lähes joka iltana, jotta saan veren kiertämään paremmin, joka helpottaa jatkuviin kiputiloihinSä tunnut ottavan usein. Vai johtuuko se siitä, että mä otan suht harvoin?
En tiiä.eikö nuo samaan pystyne kuin miehetkin naisten suhteen
Oukei.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27810086:No jaa, ehkä otat harvoin, no mä otan n.2 olutta lähes joka iltana, jotta saan veren kiertämään paremmin, joka helpottaa jatkuviin kiputiloihin
Kyllä minä luotan, en tosin ole lukenut ketjua johon viittaat. Luotan, mikäli luottamuksella tarkoitetaan sitä perinteistä uskollisuusjuttua jne.Mä jäin miettiin, et onko tosiaan nii ettei naiset pysty luottaan omaan mieheensä?