The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :wave:

Pikkukoolle iso :hug:

Hitto ei sitten ainakaan eilen soitettu mulle lääkäriaikaa, tänään koitin uudelleen soittaa aikaa,niin taas sama homma ei tarvi soittaa uudelleen,tämän päivän aikana soitetaan sitten takaisin ja annetaan aika. Helkutti,että tää terveydenhuolto pelittää taas. :mad:

Mä meen noiden laskuun teetättämään ykstyissektorille kaikki maailman kokeet ja testit jos eivät tänään mulle sieltä nyt soittele aikaa. Ja valitusta samalla kehiin.

Että tämmöstä taas tänään. :attn:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Morning :wave:

Ärsyttävää tuollainen kyllä mettäkylä!
Seuraavaksi sanot jos joudut soittamaan että *ittu miksi sieltä sitten ei soiteta takaisin. en kai muuten tänne soittelisi.

Onpas täällä ollut hiljainen yö ja aamu.
Näin ihan outoa unta, ihan pelästyin kun heräsin missä olen.
 
Morning :wave:

Ärsyttävää tuollainen kyllä mettäkylä!
Seuraavaksi sanot jos joudut soittamaan että *ittu miksi sieltä sitten ei soiteta takaisin. en kai muuten tänne soittelisi.

Onpas täällä ollut hiljainen yö ja aamu.
Näin ihan outoa unta, ihan pelästyin kun heräsin missä olen.
Muuten kyllä,mutta ku sielä vastaa näköjään aina automaatti,kun koko ajan on muka ruuhkaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811506:
Muuten kyllä,mutta ku sielä vastaa näköjään aina automaatti,kun koko ajan on muka ruuhkaa :|
No sinne ei viitsi sitten sanoa mitään kun menee kuuroille korville.
Toivotaan että tänään tosiaan soittaisivat.
 
Voin lyhyesti kirjoittaa unestani.

Olin ollut kaupungilla, ihan selvinpäin ja kävelin joskus aamuyöstä kotiin.
Kengätkin painoivat ja kävelin paljain jaloin :LOL:
Joku mies lähti jossain vaiheessa seuraan ja pakenin sitä johonkin Shellin vessaan.
Odottelin hetken ja jatkoin matkaa.

Sitten jossain tunnelissa tuli joku kerjäläispariskunta vastaan kahden lapsensa ja ilmeisesti heidän mummun kanssa. Lapset sanoivat ettei jaksa enää kävellä. Englantia puhuivat. Pyysivät jotain apua ja sanoin että en anna mitään.
Kävelin takaperin kun heille puhuin koska nainen alkoi kävellä minua kohti.
Joku käsi tuli suuni eteen ja siinä oli joku paperi.
Yritin saada kättä pois ja puraistuakin siihen mutta en onnistunut.
Sitten heräsin jossain ja imietin missä olen.
Näin vielä jonkun raitapaitaisen miehen edessäni. Sitten tajusin että se oli unta ja nukuin ihan omassa sängyssä.

Oli kyllä kauhea tunne herätä ja miettiä missä muka oli. Onneksi oli vain unta :snotty: :LOL:
 
Voin lyhyesti kirjoittaa unestani.

Olin ollut kaupungilla, ihan selvinpäin ja kävelin joskus aamuyöstä kotiin.
Kengätkin painoivat ja kävelin paljain jaloin :LOL:
Joku mies lähti jossain vaiheessa seuraan ja pakenin sitä johonkin Shellin vessaan.
Odottelin hetken ja jatkoin matkaa.

Sitten jossain tunnelissa tuli joku kerjäläispariskunta vastaan kahden lapsensa ja ilmeisesti heidän mummun kanssa. Lapset sanoivat ettei jaksa enää kävellä. Englantia puhuivat. Pyysivät jotain apua ja sanoin että en anna mitään.
Kävelin takaperin kun heille puhuin koska nainen alkoi kävellä minua kohti.
Joku käsi tuli suuni eteen ja siinä oli joku paperi.
Yritin saada kättä pois ja puraistuakin siihen mutta en onnistunut.
Sitten heräsin jossain ja imietin missä olen.
Näin vielä jonkun raitapaitaisen miehen edessäni. Sitten tajusin että se oli unta ja nukuin ihan omassa sängyssä.

Oli kyllä kauhea tunne herätä ja miettiä missä muka oli. Onneksi oli vain unta :snotty: :LOL:
:D

Nää on niin hauskoja joskus. Kai :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä