Governator!Joo olen
Jos sulla on hunajaa, laita joukkoon.Minulle kans ,kurkussa tuntuu ikävältä
ei oleJos sulla on hunajaa, laita joukkoon.
Kasaan pojalle tietokoneen että saa kaveri opetella netin käyttöä iskän valvovan silmän alla Riisipuuron voisin keittää iltapalaksi.aion syödä torttua ja juoda mehua.. Mitäs te meinaatte
käykö harmaa jaarli?Minulle kans ,kurkussa tuntuu ikävältä
Soot allerginen sille. Meillä minä ja muksut käytetään saunahunajaa. Iho tykkää ja on pehmeeTai perkeleenmoinen punotus, turvotus ja kuumotus.
En suosittele.
No höh. Osta huomennaei ole
Kyllä kiitos käykäykö harmaa jaarli?
Meinasin kirjoittaa että itellä vähän päinvastainen vaikutus kuin tuo pehmeneminen jos tuota yksikseen saunassa hieroskelee, mutta jätimpä kuiten kirjoittamattaSoot allerginen sille. Meillä minä ja muksut käytetään saunahunajaa. Iho tykkää ja on pehmee
*pyrskis*Meinasin kirjoittaa että itellä vähän päinvastainen vaikutus kuin tuo pehmeneminen jos tuota yksikseen saunassa hieroskelee, mutta jätimpä kuiten kirjoittamatta
Meinasin kirjoittaa että itellä vähän päinvastainen vaikutus kuin tuo pehmeneminen jos tuota yksikseen saunassa hieroskelee, mutta jätimpä kuiten kirjoittamatta
no sitä sitten pannaan tulelleKyllä kiitos käy
eikös se seura ennemminkin auta siihen asiaan ettei pehmene vai olenko ymmärtänyt väärin...*pyrskis*
Pitanee sinun sitten hieroskella vain seurassa...
pannaan vaan...eiku...miten se nyt menikään...no sitä sitten pannaan tulelle
Mukavahan se on hieman hieroskella saunahunajaa sopivan saunaseuran kanssaeikös se seura ennemminkin auta siihen asiaan ettei pehmene vai olenko ymmärtänyt väärin...
tekee muuten hyvääpannaan vaan...eiku...miten se nyt menikään...
Itse jouduin panemaan kun mies lahti (toiseen) kotiin.tekee muuten hyvää
tämmöstä tämä on kun omikseen nököttää, omaan apuun on turvaannuttavaItse jouduin panemaan kun mies lahti (toiseen) kotiin.
No, onneksi on auttava kasi likella...tämmöstä tämä on kun omikseen nököttää, omaan apuun on turvaannuttava
no se onkiva että sait lepoaKaakaota ja kaksi lettua, loput söi lapset kun nukuin. Ihan syvältä kun on oksettanut marraskuun lopulta saakka ja joulut yms mennyt tässä ohi. Kauppakäyntikin on saavutus kun ne hajut lyö päin naamaa. Huoh.
Nyt kaikki muut kuitenkin nukkuu ja on moneen päivään ihan hiljaista. Kun mies oli töissä niin s elaittoi aina samalla lapset maate kuin meni itse, oon oikein kaivannut sitä.
Kyllä jämpti on näin=)Mukavahan se on hieman hieroskella saunahunajaa sopivan saunaseuran kanssa