Mie vähän epäilen että sinun hunajakaivo ei ole ehtynytMun hunaja on loppu, rupes tekee mieli hunaja teetä
Mulle vain vinkattiin että tuollaien perätön ilmianto joka tehty omalal nimellä olisi oikeuskelpoinen, joten saa sen tekijän vastuuseen niin halutessaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808420::hug:
PS. Mä oon lukenu Arieksen juttuja ja jotain on jääny mieleenki, että en mä täälä silmät kiinni pyöri...
Samansuuntaisia ajatuksia täällä. Hienoa, että nykysin uskalletaan ottaa tuollainen askel, silloin kun se oikeasti tuntuu tarpeelliselta, mutta maalaisjärkeä saa ja pitääkin käyttää. Naurettavaa on myös tuo kosto- ja häiriköinti-ilmoitusten tekeminen. Vaikeaa se on kuitenkaan todistaa, että se on tehty kiusantekemismielessä, ja täten on vaikea saada niitä kiusanhenkiä vastaamaan teoistaan.
Ennen ei tehtailtu ls-ilmoja, mutta koko kylä kasvatti, monesti ne, joilla oli kotoaan vaikeat olosuhteet saivat tukea naapureilta, apua ja ruokaa yms. Nykysin pitää sopia monta viikkoa etukäteen, että voiko lapsi X, mennä lapsi Y:n kanssa leikkimään sinä ja sinä päivänä kello 13-15, vaikka tämä asuis seinänaapurissa. (Näin kärjistetysti. Tiedän kyllä, että värejä ja sävyjä on muitakin, kuin musta ja valkoinen)
Kyl se nyt vaan on loppuMie vähän epäilen että sinun hunajakaivo ei ole ehtynyt
Miten olisi saunahunaja saunomisen kera Sitä kun hieroo eri paikkoihin niin tulee mukava hunajan makuKyl se nyt vaan on loppu
Tai perkeleenmoinen punotus, turvotus ja kuumotus.Miten olisi saunahunaja saunomisen kera Sitä kun hieroo eri paikkoihin niin tulee mukava hunajan maku
sit ois niinku hunajamarinoitu hieronta tekis kyl niin nannaa tähän selkäänMiten olisi saunahunaja saunomisen kera Sitä kun hieroo eri paikkoihin niin tulee mukava hunajan maku
Sie nyt sekotat hunajan ja tervan keskeäänTai perkeleenmoinen punotus, turvotus ja kuumotus.
En suosittele.
Tervannu en ole muuta ko puuvenettä.Sie nyt sekotat hunajan ja tervan keskeään
on se, meidän entinen narkkarinaapuriperhe sai häädön+lapsi otetiin huostaan ja ne teki meistä ilmon kahdesti. Mutta on mustaa valkoisella että meillä ei ole syytä lastensuojelullisiin toimiin ja muistettiin sitten juristin kanssa niitä naapureita..Mulle vain vinkattiin että tuollaien perätön ilmianto joka tehty omalal nimellä olisi oikeuskelpoinen, joten saa sen tekijän vastuuseen niin halutessaan.
Se voi olla parempi ettei sitä kirkkovenettä mene tervaamaan, karkaa se kosteus ulkopuolelleTervannu en ole muuta ko puuvenettä.
Se voi olla parempi ettei sitä kirkkovenettä mene tervaamaan, karkaa se kosteus ulkopuolelle
Se voi olla parempi ettei sitä kirkkovenettä mene tervaamaan, karkaa se kosteus ulkopuolelle
Siis sie olet seleka?Ai äm bäk
Eikös se vene tervata siksi että se vesi pysyy ulkopuolella niin että pysyy jalat kuivana veneessämitä sää nyt tolleen:ashamed:
Joo olenSiis sie olet seleka?
jos keittäs teetäaion syödä torttua ja juoda mehua.. Mitäs te meinaatte
Mun kans tekis mieli kyl teetä!! Olis keisarin morsian-teetäjos keittäs teetä
Minulle kans ,kurkussa tuntuu ikävältäjos keittäs teetä