The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minen niin väliä putouksesta. Ei ne jutut oikeasti ole niin hauskoja, impro on todella vaikea asia ja aika harvoin se poikii oikeasti hauskaa tavaraa kovinkaan paljoa putkeen.

Mutta maassa jossa pulttiboissit ja sen kaltaiset menestyy, menestyy varmasti tämäkin koska tämä sentään on hieman laadukkaampaa, jos niin voi sanoa.

Itse haluan parempaa. Ja se on ikävä kyllä joko hyvin harjoiteltu laadukas stand uppi tai nauhoitettu käsikirjoitettu ajatuksella tehty show.

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808420:
:hug: ;)

PS. Mä oon lukenu Arieksen juttuja ja jotain on jääny mieleenki, että en mä täälä silmät kiinni pyöri... :rolleyes:

Samansuuntaisia ajatuksia täällä. Hienoa, että nykysin uskalletaan ottaa tuollainen askel, silloin kun se oikeasti tuntuu tarpeelliselta, mutta maalaisjärkeä saa ja pitääkin käyttää. Naurettavaa on myös tuo kosto- ja häiriköinti-ilmoitusten tekeminen. Vaikeaa se on kuitenkaan todistaa, että se on tehty kiusantekemismielessä, ja täten on vaikea saada niitä kiusanhenkiä vastaamaan teoistaan.

Ennen ei tehtailtu ls-ilmoja, mutta koko kylä kasvatti, monesti ne, joilla oli kotoaan vaikeat olosuhteet saivat tukea naapureilta, apua ja ruokaa yms. Nykysin pitää sopia monta viikkoa etukäteen, että voiko lapsi X, mennä lapsi Y:n kanssa leikkimään sinä ja sinä päivänä kello 13-15, vaikka tämä asuis seinänaapurissa. (Näin kärjistetysti. Tiedän kyllä, että värejä ja sävyjä on muitakin, kuin musta ja valkoinen)
Mulle vain vinkattiin että tuollaien perätön ilmianto joka tehty omalal nimellä olisi oikeuskelpoinen, joten saa sen tekijän vastuuseen niin halutessaan.

Mulle vain vinkattiin että tuollaien perätön ilmianto joka tehty omalal nimellä olisi oikeuskelpoinen, joten saa sen tekijän vastuuseen niin halutessaan.
on se, meidän entinen narkkarinaapuriperhe sai häädön+lapsi otetiin huostaan ja ne teki meistä ilmon kahdesti. Mutta on mustaa valkoisella että meillä ei ole syytä lastensuojelullisiin toimiin ja muistettiin sitten juristin kanssa niitä naapureita..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä