The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808186:
Juu tiedän, mutta siis Tinkulle vastailin, kun mietti, että ovatko ylestyneet, niin mun mielestä ovat..
Minustakin ovat lisääntyneet nuo ls-ilmoitukset. Ite ajatetlen asiaa positiivisena asiana, varmasti on perheita joissa tuo ls-ilmoitus pelastaa sen lapsen tulevaisuuden. mutta sitten on näitä tapauksia missä tuo ilmoitus on vain helppo keino puhtaasti vain vittuilla toiselle ihmiselle :)
 
no olishan se pitänyt arvata, leidit tietää aina kaiken :ashamed:
:hug: ;)

PS. Mä oon lukenu Arieksen juttuja ja jotain on jääny mieleenki, että en mä täälä silmät kiinni pyöri... :rolleyes:

Minustakin ovat lisääntyneet nuo ls-ilmoitukset. Ite ajatetlen asiaa positiivisena asiana, varmasti on perheita joissa tuo ls-ilmoitus pelastaa sen lapsen tulevaisuuden. mutta sitten on näitä tapauksia missä tuo ilmoitus on vain helppo keino puhtaasti vain vittuilla toiselle ihmiselle :)
Samansuuntaisia ajatuksia täällä. Hienoa, että nykysin uskalletaan ottaa tuollainen askel, silloin kun se oikeasti tuntuu tarpeelliselta, mutta maalaisjärkeä saa ja pitääkin käyttää. Naurettavaa on myös tuo kosto- ja häiriköinti-ilmoitusten tekeminen. Vaikeaa se on kuitenkaan todistaa, että se on tehty kiusantekemismielessä, ja täten on vaikea saada niitä kiusanhenkiä vastaamaan teoistaan.

Ennen ei tehtailtu ls-ilmoja, mutta koko kylä kasvatti, monesti ne, joilla oli kotoaan vaikeat olosuhteet saivat tukea naapureilta, apua ja ruokaa yms. Nykysin pitää sopia monta viikkoa etukäteen, että voiko lapsi X, mennä lapsi Y:n kanssa leikkimään sinä ja sinä päivänä kello 13-15, vaikka tämä asuis seinänaapurissa. (Näin kärjistetysti. Tiedän kyllä, että värejä ja sävyjä on muitakin, kuin musta ja valkoinen)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä