Mulla ei koskaan nouse kuume oikeestaan. Jos nousee, nii sit se on jotain vakavaa. Alilämpönen oon enemmänki.miten mä tunnen niin monta jolla se menee noin, et jos 37 on niin on jo tosi kipeä. mulla nytkin... en halua tietää mut yli 38.5.
Mulla ei koskaan nouse kuume oikeestaan. Jos nousee, nii sit se on jotain vakavaa. Alilämpönen oon enemmänki.miten mä tunnen niin monta jolla se menee noin, et jos 37 on niin on jo tosi kipeä. mulla nytkin... en halua tietää mut yli 38.5.
ok, millä lailla sulla on kipee olo?:hug:Mulla ei koskaan nouse kuume oikeestaan. Jos nousee, nii sit se on jotain vakavaa. Alilämpönen oon enemmänki.
On, on. Sanoinhan ymmartavani, mutten silti suvaitse tuollaista kaytosta ketaan kohtaan. Ja Tohtoria ei isakandidaatiksi voi nimittaa, en hyvaksyisi sellaistakaan kaytosta. Nyt puhutaan minun kumppanistani, lapsilla on isa, he eivat tarvitse ketaan ottamaan taman paikkaa ja tama asia on kayty lapi heidankin kanssaan.eiks se ole aika normaalia että lapset suhtautuu nuivasti uusiin isä/äiti kanditaatteihin
Ruutis on varmaan tarkottanu ettei saa puhua mitään muuta kuin pervojataisit olla muuten sinä joka sanoit ettei oo muita sääntöjä kun ettei puhu mitään pervoja..
joo jos se oli se niin lukasin väärin.Ruutis on varmaan tarkottanu ettei saa puhua mitään muuta kuin pervoja
Enhän mä siis tiedä mitä se on sanonut, mutta varmaan tarkoitti niinjoo jos se oli se niin lukasin väärin.
Kohta 10-vuotias. Ja pakkohan asiat on kayda lapi, eiko? Minun elamastani ja elamankumppanistani on kyse ja asia tulee vaikuttamaan lastenkin elamaan. Ei kukaan ole vaittanytkaan, etta kaikki sujuisi ihan helposti, olen kylla valmistautunut siihen, etta kakkaa tulee niskaan suunnalta jos toiseltakin. Yleisesti on kaikille hepompaa, etta isalla on uusi kumppani kuin etta aidilla. Yhteiskunta on yha hieman seksistinen...minkä ikänen tytär se kolmas on? Kiva että oot puhunu lasten kanssa ton isäasian noin hyvin.
Siveellinen juu, mulla on aina vaatteetkin päällä ja silleen Kyllä mä irl oon oikeesti ihan melkein fiksu tyyppi, palstalla ei tarvii olla. Ja saapahan ikävemmistä asioista mietintätaukoa kun täällä juttelee mukavia.Ootkos sä, kahvikirahvi edes hieman siveellinen? ollaan melkein kaikki kai pervoja,haluttiin tai ei?
:ashamed:mäkin olen irl tosi siveellinen ja kunnollinen vaikka sitä ei näistä ruutis-höpinöistä aivan heti uskois
Hah!hmh, mut mullakin on vaatteet päällä.. :O Enkö ole siveellinen?
tosin olen ilkialasti vaatteiden alla :snotty:
:ashamed: Minä en omista sellaisia :ashamed:Hah!
Minulla sentaan on tatuoinnit vaatteiden alla.
no himpskatti, nyt äkkiä leimaa nahkaan ettet ole hekumallisen alastomana siellä vaatteiden alla:ashamed: Minä en omista sellaisia :ashamed:
Ehkä haluan olla :saint:no himpskatti, nyt äkkiä leimaa nahkaan ettet ole hekumallisen alastomana siellä vaatteiden alla
grrrrr....Ehkä haluan olla :saint:
no vähemmästäki.....:heart::hug:Yhyy, mua väsyttää. Yhyy, pitäis mennä illalla töihin. Yhyy, miehenpuolikas mököttää.
Valivali, vinkuvonku.
Koko kroppa kipee, samoin kurkku ja hirmu vetämätön olo.ok, millä lailla sulla on kipee olo?:hug: