The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Teinpä sitten smoothien, sain joulupukilta sauvasekoittimen (semmosen ihan oikean, älkää luulkokaan mitään epäilyttävää..:D ) Ja huh huh, tuoko on semmosta terveellistä ja kaikkee..ei tuo sekoitin uus oo (isä sanoi että heillä on kaks niin saatte toisen :) ), jättää sattumia joukkoon enemmän kuin kiitettävästi ja saakin kivasti arvailla sit että mikähän kökkö siel nyt sattui..ostettiin sitä varten hedelmiäkin, banaania, mangoa, avokadoja, päärynöitä ja rsvatonta maustamatonta jugurttia kun sitäkin kuulemma noihin laitetaan..kaikkea sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko ja newbie
Nyt, kun Tohtori on kotimatkalla, alkaa Tytar Nro 3 jalleen inhottavaksi... puhuu ikavaan savyyn Tohtorista ja isastaan ylistavasti. Ymmarran kylla, mutta en pida asiasta. Tohtorin minulle ostamat herkut kylla kelpaisivat...

Oikeasti taisi olla muksuille suuri kulttuurishokki, etta Tohtori pitaa minun puoltani ja heita vastassa on kahden aikuisen yhteisrintama - ja etta Tohtori osallistuu ns. normaaliin elamaan ja nakivat, miten parisuhteessa toimitaan. Uusi juttu!
 
Nyt, kun Tohtori on kotimatkalla, alkaa Tytar Nro 3 jalleen inhottavaksi... puhuu ikavaan savyyn Tohtorista ja isastaan ylistavasti. Ymmarran kylla, mutta en pida asiasta. Tohtorin minulle ostamat herkut kylla kelpaisivat...

Oikeasti taisi olla muksuille suuri kulttuurishokki, etta Tohtori pitaa minun puoltani ja heita vastassa on kahden aikuisen yhteisrintama - ja etta Tohtori osallistuu ns. normaaliin elamaan ja nakivat, miten parisuhteessa toimitaan. Uusi juttu!
eiks se ole aika normaalia että lapset suhtautuu nuivasti uusiin isä/äiti kanditaatteihin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä