taisit olla muuten sinä joka sanoit ettei oo muita sääntöjä kun ettei puhu mitään pervoja..jätän sittenkin väliin, en tykkää tähtitortuista
vaihan pipariin, mä tiedän että sulla on
taisit olla muuten sinä joka sanoit ettei oo muita sääntöjä kun ettei puhu mitään pervoja..jätän sittenkin väliin, en tykkää tähtitortuista
:xmas:jätän sittenkin väliin, en tykkää tähtitortuista
en kyllä millään jaksa uskoa että se olisin ollut minätaisit olla muuten sinä joka sanoit ettei oo muita sääntöjä kun ettei puhu mitään pervoja..
En minäkäänen kyllä millään jaksa uskoa että se olisin ollut minä
:hug::wave:
Mitä TB? :hug:
Oi ihana, mut mahtuiskohan mulle
Minulla olisi ylimaarainen, vaaran kokoinen tuollainen...
24"Oi ihana, mut mahtuiskohan mulle
sit se oli Metis..
Voi tauti! Joka paikassa on koko aika jotain :hug::hug:
Kiitos kysymästä. Päivä kerrallaan, jotain tautia vissii pukkaa päälle Tosin "kuume" näytti 35,6c
en kyllä mitään tollasta muista lukeneeni
Muistan hämärästi sanoneeni että seksiä ei saa harrastaa ja sekin oli kepsiksen -sääntö-
MITÄ minähän ole siveyden:en kyllä mitään tollasta muista lukeneeni
No niin arvelinkin mut ajattelin kuitenkin vielä lisätä, kun tässäkin ketjussa oon huomannu muutaman täyspervon pyörivän..ei olis tullut edes mielen viereen että ihquvalo ketjun siveellisimpänä vois keksiä sauvoista mitään kaksimielistä sanottavaa
no onnex ne ei ole tänään täälläNo niin arvelinkin mut ajattelin kuitenkin vielä lisätä, kun tässäkin ketjussa oon huomannu muutaman täyspervon pyörivän..
miten mä tunnen niin monta jolla se menee noin, et jos 37 on niin on jo tosi kipeä. mulla nytkin... en halua tietää mut yli 38.5.Voi tauti! Joka paikassa on koko aika jotain :hug:
No joo sä oot niinku mä, ainaki mulla kun on pöpö päällä ni kuumetta ei oo sit missään muodossa.. Parhaimilllaan voi kivuta 36 asteeseen
Mä oon ihan varma et tossa mun maustepussissa luki äsken siveyden sipuli eikä sipulijauhe
En myönnä mitään..myönnä ihanavalo nyt ihan suoraan, ei kukaan oo noin innoissaan ihan hedelmäsekottimista kun pääsit alkuun.
eiks se ole aika normaalia että lapset suhtautuu nuivasti uusiin isä/äiti kanditaatteihinNyt, kun Tohtori on kotimatkalla, alkaa Tytar Nro 3 jalleen inhottavaksi... puhuu ikavaan savyyn Tohtorista ja isastaan ylistavasti. Ymmarran kylla, mutta en pida asiasta. Tohtorin minulle ostamat herkut kylla kelpaisivat...
Oikeasti taisi olla muksuille suuri kulttuurishokki, etta Tohtori pitaa minun puoltani ja heita vastassa on kahden aikuisen yhteisrintama - ja etta Tohtori osallistuu ns. normaaliin elamaan ja nakivat, miten parisuhteessa toimitaan. Uusi juttu!