Juu tiedän, mutta siis Tinkulle vastailin, kun mietti, että ovatko ylestyneet, niin mun mielestä ovat..Arieksen tapauksessa taitaa olla kyse huoltajuuskiistasta
Juu tiedän, mutta siis Tinkulle vastailin, kun mietti, että ovatko ylestyneet, niin mun mielestä ovat..Arieksen tapauksessa taitaa olla kyse huoltajuuskiistasta
no olishan se pitänyt arvata, leidit tietää aina kaiken :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808186:Juu tiedän, mutta siis Tinkulle vastailin, kun mietti, että ovatko ylestyneet, niin mun mielestä ovat..
:kiss:no olishan se pitänyt arvata, leidit tietää aina kaiken :ashamed:
ja sit tirsojen jälkeen virkeenä takas?nyt on kupu ravittu,vois vaikka vetästä pikku tirsat.
Ai...haluutsäja sit tirsojen jälkeen virkeenä takas?
no tietysti, miksmä muuten olisin kysynytAi...haluutsä
Pari nyt tullut syksyllä.Kuka susta on ls-ilmon tehnyt ja miksi?!:O
tuntuuko musta vaan vai tehtaillaanko noita ilmotuksia nykysin jatkuvasti ja väliillä ihan älyttömistäkin syistä....joskus jopa kiusallaan.
Sama juttu mulla. En edes muista milloin mulla olis ollut kuumetta. Joskus lapsena kenties viimeksi.Mulla ei koskaan nouse kuume oikeestaan. Jos nousee, nii sit se on jotain vakavaa. Alilämpönen oon enemmänki.
voinhan mä tullakinno tietysti, miksmä muuten olisin kysynyt
Enkä minä. Tuskin tulen omistamaankaan.:ashamed: Minä en omista sellaisia :ashamed:
:kiss:voinhan mä tullakin
Minustakin ovat lisääntyneet nuo ls-ilmoitukset. Ite ajatetlen asiaa positiivisena asiana, varmasti on perheita joissa tuo ls-ilmoitus pelastaa sen lapsen tulevaisuuden. mutta sitten on näitä tapauksia missä tuo ilmoitus on vain helppo keino puhtaasti vain vittuilla toiselle ihmiselleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27808186:Juu tiedän, mutta siis Tinkulle vastailin, kun mietti, että ovatko ylestyneet, niin mun mielestä ovat..
Eikö me ollakaan ainano kaikki leiditkö täällä on kohta pipeinä
nyt tarkoitin sitä kuumetta jonka voi mitata mittarillaEikö me ollakaan aina
:hug:Pari nyt tullut syksyllä.
Siitä tulikin mieleen et pitäs kans panna lisää. Sitä kahvia tulemaan
:hug:no olishan se pitänyt arvata, leidit tietää aina kaiken :ashamed:
Samansuuntaisia ajatuksia täällä. Hienoa, että nykysin uskalletaan ottaa tuollainen askel, silloin kun se oikeasti tuntuu tarpeelliselta, mutta maalaisjärkeä saa ja pitääkin käyttää. Naurettavaa on myös tuo kosto- ja häiriköinti-ilmoitusten tekeminen. Vaikeaa se on kuitenkaan todistaa, että se on tehty kiusantekemismielessä, ja täten on vaikea saada niitä kiusanhenkiä vastaamaan teoistaan.Minustakin ovat lisääntyneet nuo ls-ilmoitukset. Ite ajatetlen asiaa positiivisena asiana, varmasti on perheita joissa tuo ls-ilmoitus pelastaa sen lapsen tulevaisuuden. mutta sitten on näitä tapauksia missä tuo ilmoitus on vain helppo keino puhtaasti vain vittuilla toiselle ihmiselle
aaa, sitä :xmas:nyt tarkoitin sitä kuumetta jonka voi mitata mittarilla
Seuraavaksi panen hunajamehuaSiitä tulikin mieleen et pitäs kans panna lisää. Sitä kahvia tulemaan
Mun hunaja on loppu, rupes tekee mieli hunaja teetäSeuraavaksi panen hunajamehua
Mä valvon jokatapauksessa ni ei oo niin väliä..Mie en uskalla enää tähän aikaan kahvia panna tulemaan, menee yö tehdessä kaikkee muuta kuin nukkuessa..