Sangria
Noin se meillä aina on menny mut oon ihan tottunut siiheNoinhan se monesti menee : /
Noin se meillä aina on menny mut oon ihan tottunut siiheNoinhan se monesti menee : /
Hyvä, vaihdan sopivat painivaatteet päälno se kävi mielessä
Mä valkkasin meidän auton Ja hoidatutin sen kuntoon kun ei mennyt eka katsastuksesta läpi. Viikko ennen auton jälkitarkastusta mulla meni hermo ku miehenpuolikas ollu saanu mitään aikaseksi niin otin ohjat omiin käsiini ja tadaa, läpi meniNoinhan se monesti menee : /
Mä tykkään korkkareista Mut en tykkää shoppailusta enkä laukuista. Mulla koskaa laukkua mukana. Jos on, nii tosi tosi harvoin.Täällä toinen
Enkä mä tarvi korkkareita, pituutta ihan sopivasti muutenkin
Hyvä, vaihdan sopivat painivaatteet pääl
Hyvä, vaihdan sopivat painivaatteet pääl
Mulla on olkalaukku aina mukana koska on pakko raahata lompakkoa, tupakoita, sateenvarjoa, bussiaikataulukirjaa, hätäapupakkausta yms tarpeellista mukana. Mutta käsilaukut :xMä tykkään korkkareista Mut en tykkää shoppailusta enkä laukuista. Mulla koskaa laukkua mukana. Jos on, nii tosi tosi harvoin.
Mulla max korko ehkä 5cm, sellanen leveähkö, ei kapea korkoMä tykkään korkkareista Mut en tykkää shoppailusta enkä laukuista. Mulla koskaa laukkua mukana. Jos on, nii tosi tosi harvoin.
Mulla on taskuun sopiva lompsa, bussiaikataulut kännyssä, hätäapu keksitään päästä, sateenvarjoa en tartteMulla on olkalaukku aina mukana koska on pakko raahata lompakkoa, tupakoita, sateenvarjoa, bussiaikataulukirjaa, hätäapupakkausta yms tarpeellista mukana. Mutta käsilaukut :x
erittäin hyvät mutapainiin
mun mielestä sopis sulle mihin vain painiinerittäin hyvät mutapainiin
Ai, miten sä saat päästä keksittyä menkkasuojat jos ne alkaa väärässä paikassa Mehän puhuttiin samasta hätäavusta right?Mulla on taskuun sopiva lompsa, bussiaikataulut kännyssä, hätäapu keksitään päästä, sateenvarjoa en tartte
Mää tarttisin silikoonit tommoseen asuun :Omun mielestä sopis sulle mihin vain painiin
Ah, noh, päätä vaan kehiin Enpä tuota ajatellu. Itellä ku on suht tarkat, ja muutenki tiiän millo ne on alakamassa, nii sit vaan kuletan mukana.Ai, miten sä saat päästä keksittyä menkkasuojat jos ne alkaa väärässä paikassa Mehän puhuttiin samasta hätäavusta right?
*kamppaa ruutiksen mutaan*mun mielestä sopis sulle mihin vain painiin
on, joko reppuOnkos teillä miehillä laukkuja?
Joillainhan on.
*lentää kuin leppäkeihäs**kamppaa ruutiksen mutaan*
Kipittää kauppaan ja ostaa tai laittaa vessapaperia :xmas:Ai, miten sä saat päästä keksittyä menkkasuojat jos ne alkaa väärässä paikassa Mehän puhuttiin samasta hätäavusta right?
Emmää kyl ihan nuin vahva oo et lentäisit tollee*lentää kuin leppäkeihäs*
muta tekee hyvää iholle, sanovat
Jep, ei pieniä mandariineja tai kananmunanpuolikkaita saa noin hienostiMää tarttisin silikoonit tommoseen asuun :O
niimpä, ja saatan olla niin painava että saan kiskottua tollasen höyhensarjalaisen samaan liemeenEmmää kyl ihan nuin vahva oo et lentäisit tollee