eli siirsin itseni ja muksut tunturista takaisin kotiintäh?!
eli siirsin itseni ja muksut tunturista takaisin kotiintäh?!
arki palaa sinnekin sitten.eli siirsin itseni ja muksut tunturista takaisin kotiin
En ole muualla. Roikun muissa ketjuissa ja katson samalla NCIS-sarjaa.Kaikkiko on nyt lifettämässä? mä en tälle illalle jaksa lifettää,ootan vaan et napapiirin sankarit alkais.Jos se lifetys vetreytys kun työt alkaa ja pääsee kii arkeen.
valitettavastiarki palaa sinnekin sitten.
no pitäshän sunkin saada jos kerta siukkukinÄääääääääääääää....määää eeen keeeestääääää......äää...mun siskolla on ihan ylisöpö norjalainen metsäkissan pentuuuu....äääää...|O
Niin pitäis, ei oo reiluu kauhee kissakuume ollu jo monta vuotta..ja toi yks ei tajuuu|Ono pitäshän sunkin saada jos kerta siukkukin
Jätä se sika!!!Niin pitäis, ei oo reiluu kauhee kissakuume ollu jo monta vuotta..ja toi yks ei tajuuu|O
No huhhuh. Enpä olis ittekään ostanu. Ihan hirveesti ajettu jopa diiseliksi ja vanaha auto.Kävin exän kanssa ostamassa tutulta hälle uuden auton, eikä saatu tunnin aikana riitaa aikaiseksi. Edistystä?
Tosin auto oli vm -96 yli 500tkm ajettu diisseli-Volvo - itse en olis ostanut, mutta eipä enään mun pussista meekään. Tosin ei ollut kallis.
no ei kuulosta oikeinkaan reilulta peliltäEhkä pitäis kun ei pidä lupauksiaan. Eikä muutenkaan luotettava. ..
mut jos sen pitää olla Volvo niin ei voi auttaaNo huhhuh. Enpä olis ittekään ostanu. Ihan hirveesti ajettu jopa diiseliksi ja vanaha auto.
Kai se on edistystä, ku ei tarttenu riidellä
Tuohon mikään auta..yhes nyt ollaan kuiteski vielä..no ei kuulosta oikeinkaan reilulta peliltä
auttaskohan koulutus?
No niin on... Munkin kottero on -99, mutta ajettu alle 200tkm, niin vielä luotan siihen.No huhhuh. Enpä olis ittekään ostanu. Ihan hirveesti ajettu jopa diiseliksi ja vanaha auto.
Kai se on edistystä, ku ei tarttenu riidellä
lähtikö alle tonnin?No niin on... Munkin kottero on -99, mutta ajettu alle 200tkm, niin vielä luotan siihen.
Mutta oli kyllä niin naurettavan halpa, että vaikka kuinka paska olis, niin kyllä siitä jonkinmoisen auton saa, kun katsastusta on vuoteen 2014.
Jep ja jos budjetti on pieni.mut jos sen pitää olla Volvo niin ei voi auttaa
Lähti.lähtikö alle tonnin?
Siltiki.mut jos sen pitää olla Volvo niin ei voi auttaa
Noilla reissuilla nyt aina mukana parimuuttujaa!! Eikä tuo leffa nyt kovin kauas heitä paikallisten nuorten touhuista, hieman on siistitty ja siloteltu että saadaan ikärajaa alemmas katsojille.nyt kaikki virittää vastaanottimet kakkoskanavalle
lähemmä Laphin
eikä aikuiset ole juurikaan kummempiaNoilla reissuilla nyt aina mukana parimuuttujaa!! Eikä tuo leffa nyt kovin kauas heitä paikallisten nuorten touhuista, hieman on siistitty ja siloteltu että saadaan ikärajaa alemmas katsojille.
Tän minäkin ymmärsin, vaikka oli "koodikieltä".mulla loppu korkeanpaikanleiri ja olen istunut tieselin sakastissa reippaat kolme tiimaa
mulla ei aina pelaa hoksottimetTän minäkin ymmärsin, vaikka oli "koodikieltä".
Johtuu varmaan siitä, että täällä pikkukylällä asuessa oppii muutenkin sellaista eriskummallista kieltä, niin oppii osaamaan päätellä. Vaikken Lapissa asukaan.mulla ei aina pelaa hoksottimet