The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kylläpä täällä taas hiljeni. Mä yritän järjestellä koneelta muksun kuvia kansioihin, kyllä sitä kumman paljon on tullu puolessatoista vuodessa räpsittyä... :D Tuntuu semmoselta mission impossiblelta kun ne on ihan epäjärjestyksessäkin, kun välillä on siirtäny kamerasta ja välillä muistikortilta niin nimikkeet pielessä.
 
Kylläpä täällä taas hiljeni. Mä yritän järjestellä koneelta muksun kuvia kansioihin, kyllä sitä kumman paljon on tullu puolessatoista vuodessa räpsittyä... :D Tuntuu semmoselta mission impossiblelta kun ne on ihan epäjärjestyksessäkin, kun välillä on siirtäny kamerasta ja välillä muistikortilta niin nimikkeet pielessä.
Niin hiljeni ja mä kaipaan seuraa,muuta ajateltavaa.
 
PikkuKoo kerros onko mitään ainetta mitä vois laittaa auton ovein tiivisteisiin jos auttaisi siihen ettei ne jumitu kiinni?

jäi sitten tarkistamatta se onko akussa jokin merkintä vaihdosta...tuli mieleeni et mistä suunnasta akkua sitä yleensä etitään et näkyykö se helposti.Musta tuntuu et täytyy viedä auto jollekin miehenkuvatukselle joka saa katsoa.vieläku tietäs kelle...yks lupas kysellä niistä hiilistä et jos ees se asia saatais pois päiväjärjestyksestä.
Laitapa kuule raakana pakkas/jäähdytysnestettä :). Kostuta talouspaperi sillä - tai rasseli - ja pyyhkäise sillä.

Silikoni on maalarin painajainen. Suosittelen pysymään erossa siitä.
 
Terppa teillekin :)!

Olipas lystiä mäessä, kun pistettiin muksujen kanssa menemään pulkilla, kelkoilla ja liukureilla. Lystiä oli hurjasti, naurulihaksille tuli rutkasti töitä jos muillekin lihaksille ja punaiset posket meillä kaikilla.

Nyt jatketaan yhdessäoleilua sisätiloissa :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä