Sanoo kuka?Ei ole kateellisten panettelua. Ei noin käyttäydytä.
Sanoo kuka?Ei ole kateellisten panettelua. Ei noin käyttäydytä.
Miksei? Pitäiskö eron jälkeen jäädä rypemään itsesäälissä ja tyytyä elämään loppuelämä yksin?Ei ole kateellisten panettelua. Ei noin käyttäydytä.
Vähän niin kuin miekinMiksei? Pitäiskö eron jälkeen jäädä rypemään itsesäälissä ja tyytyä elämään loppuelämä yksin?
Joo, ikinä et saa enää katsoakaan naisia, lopetat palstailunkin kun täällä on palstalaisten kuvia :stick:Vähän niin kuin miekin
Pitää vissiin sitten :ashamed:Joo, ikinä et saa enää katsoakaan naisia, lopetat palstailunkin kun täällä on palstalaisten kuvia :stick:
no et lopeta.
Menet sitten tuon tunnustamaan että vaikea olla uskollinen :O :O :OMä olen kyl harkinnut yksin olemista loppuelämän. On ollut usea huono suhde. ja uskollisuus on ollut aika vaikeaa mulle.
Mulle suhteessa tärkeintä on rehellisyys.Menet sitten tuon tunnustamaan että vaikea olla uskollinen :O :O :O
Näin on käynyt sen jälkeen kun pojan isä jätti mut. :snotty:Menet sitten tuon tunnustamaan että vaikea olla uskollinen :O :O :O
Ite ajattelen sanoin, vaikka oli takana pidempi suhde joka oli yhtä helvetin ylä- ja alamäkeä niin kuitenkaan pettänyt vaikka saattoi se mielessä käydä aika monesti..Mulle suhteessa tärkeintä on rehellisyys.
Aivan, mutta oko nuot olleet sellaisia suhteita että olet ollut alusta asti vakavissas?Näin on käynyt sen jälkeen kun pojan isä jätti mut. :snotty:
Vaikka meilläki on ollu ylä- ja alamäkiä, kertaakaa ei ole käyny pettäminen mielessä.Ite ajattelen sanoin, vaikka oli takana pidempi suhde joka oli yhtä helvetin ylä- ja alamäkeä niin kuitenkaan pettänyt vaikka saattoi se mielessä käydä aika monesti..
Minä ja monet muut.Sanoo kuka?
Vois edes odottaa sen aikaa, kun ero on selvä, eikä luikkia heti uuden hameen helman alle.Miksei? Pitäiskö eron jälkeen jäädä rypemään itsesäälissä ja tyytyä elämään loppuelämä yksin?
On ollut. Mutta mä olen ollut se joka halusi erota. Muista syistä.Aivan, mutta oko nuot olleet sellaisia suhteita että olet ollut alusta asti vakavissas?
Mie voi myöntää että kun viimeinen 2-vuotta suhde toimi tekohengityksen ja happikoneen varassa ja satuin sattumalta osumaan nuoruusajan tyttökaverin kanssa yhtäaikaa yhdelle mökille, niin oli aika kova kiusaus.. Toisaalta jos olisin tiennyt silloin että mitä lasten äiti touhuili työreissuillaa niin voi olla että tarina olisi erillainen..Vaikka meilläki on ollu ylä- ja alamäkiä, kertaakaa ei ole käyny pettäminen mielessä.
You're not the LAWMinä ja monet muut.
Noh, sinänsä ehkä joo, ymmärrettävää. Hattua nostan ettet lähteny sille tielle.Mie voi myöntää että kun viimeinen 2-vuotta suhde toimi tekohengityksen ja happikoneen varassa ja satuin sattumalta osumaan nuoruusajan tyttökaverin kanssa yhtäaikaa yhdelle mökille, niin oli aika kova kiusaus.. Toisaalta jos olisin tiennyt silloin että mitä lasten äiti touhuili työreissuillaa niin voi olla että tarina olisi erillainen..
Just ku mä tulin *haistan palaneen käryä*Juu on niin masis aiheet että mä lähen kattoo twd:tä Pai pai..
Aivan liian myöhään tulee tuo sormustenherrat telkusta, on sen jo monesti nähnyt mutta olis voinut sivusilmällä seurata.Juu on niin masis aiheet että mä lähen kattoo twd:tä Pai pai..
Toisaalta eikö se ole kivempi viettää uuttavuotta lasten kanssa rauhassa kuin jossain mellastamassa...No joo,lapsettomana näin tietysti ajattelen kun haluis ite viettää uuttavuotta ja muita juhlapyhiä oman miehen ja lasten kanssa. voishan sitä huomenna lähteä bilettämään mutta en tiedä...ei ole kyllä yhtään fiilistä vaikka toisaalta tuntuu että olis pakko mennä.Vähän olis tehnyt mieli täävuonna juhlia uuttavuotta kaveriporukalla, viimevuonna olis ollut minulla lapsivapaata mutta lasten äiti laittoi puhelimen kiinni eikä tullut hakemaan lapsia joten vietettiin kolmistaan uusivuosi. Tänävuona minun vuoro muutenkin niin tietenkin olen lasten kanssa.
Viimevuonna vain hieman keitti se että me oltiin lasten kanssa Lapissa joulua viettämässä ja kiireellä takaisia täne koska lasten äiti halusi viettää lasten kanssa uudenvuoden, vaan äipäs häntä näkynyt.. Seuraavana iltana sitten soitteli kun pahin kankkunen ohi ja vittuili puhelimessa että en päässyt bilettämään kuten normaalit ihmiset