Koko päivän ollu nollassa, nyt illemmasta vasta alko menemään pari astetta pakkasen puolelle. Mutta hyvä kun kerrankin oli lumilinnakeli Olispa huomennakin, jos sais tehtyä lumiukon!Onpa hieno ! Illan tullen kun laittais tuonne muurille muutaman tuikun palamaan, niin a vot - olispa tunnelmaa.
Teillä on ollut ihan suojakeliä? Meillä ei - nelisen astetta pakkasta ja hassua pientä vesisadetta, melko eksoottista. Huomenna voipi tilanne olla jo toinen, jos sais vaikka pihamaalle lumiakan koristeeksi.
Meijän lumilinnat ovat toistaiseksi olleet noissa kohtuu isoissa lumikasoissa. Niissä ovat kaikki kolme olleet vuorilinnoituksen kunkkuina ja kuningattarina, jääkarhuinakin (nuorimman lempparileikkiviritelmä ulkona ).Koko päivän ollu nollassa, nyt illemmasta vasta alko menemään pari astetta pakkasen puolelle. Mutta hyvä kun kerrankin oli lumilinnakeli Olispa huomennakin, jos sais tehtyä lumiukon!
Oi :heart:! Mä olen kyllä nyt ihan otettu - kiitosta kovasti !
Se on katsos kun melkein aina pitää kiirehtiä vanhasta suhteesta suoraan uuteen!!Eihän se mikään exä ole vielä. Ei taida teidän ero olla vielä lainvoimainen.
Tervetuloa meillekin..Kiitos
Elä yllytä Voin kohta tullakinTervetuloa meillekin..
Ootpa eri kätevä ! Ja varmasti on hyvvää ....ite kun tekee, niin tulee taatusti suunmakuista.
Tuu vaan Vieraat tois kivaa vaihtelua koti-työarkeenElä yllytä Voin kohta tullakin
Kiitos muru :heart: Ohjeilla onnistuuOotpa eri kätevä ! Ja varmasti on hyvvää ....ite kun tekee, niin tulee taatusti suunmakuista.
Joo, mäkin aion jälleen tehdä omatekoisen perunasalaatin. Vuosi sitten rohkaistuin tekemään itse ja kotiväkikin oikein kehui sitä, joten tällä uudella perinteellä meinataan juhlistaa mm. vuodenvaihtumista.Kiitos muru :heart: Ohjeilla onnistuu
Huomenna jos sitä tekis omatekosen perunasalaatin
Hyvä se onKuulemma National treasure 2 tiedossa tänään..sai mies valita elokuvan. Liekkö mimmonen? Kohtahan se nähään
Antakaa olla. Keneltä se on pois ja kenelle se kuuluu, jos on heti vaikka uus suhe? Kateellisten panetteluaÄllötystoimintaa, hyi.
Ei ole kateellisten panettelua. Ei noin käyttäydytä.Antakaa olla. Keneltä se on pois ja kenelle se kuuluu, jos on heti vaikka uus suhe? Kateellisten panettelua