kahvikirahvi
Kuten jo aiemmin totesin niin eiköhän se ole jokaisen oma asia.Vois edes odottaa sen aikaa, kun ero on selvä, eikä luikkia heti uuden hameen helman alle.
Kuten jo aiemmin totesin niin eiköhän se ole jokaisen oma asia.Vois edes odottaa sen aikaa, kun ero on selvä, eikä luikkia heti uuden hameen helman alle.
Mun ainakin tekis mieli lähteä bilettämään huomenna, mutta kyllä mä silti jään perheen kanssa kotiin. Haluan mielummin että lapselle jää kivat muistot juhlapyhistä, niin kuin itselläkin on ollut Ja kyllähän sitä ehtii viihteelle toisenkin kerran.Toisaalta eikö se ole kivempi viettää uuttavuotta lasten kanssa rauhassa kuin jossain mellastamassa...No joo,lapsettomana näin tietysti ajattelen kun haluis ite viettää uuttavuotta ja muita juhlapyhiä oman miehen ja lasten kanssa. voishan sitä huomenna lähteä bilettämään mutta en tiedä...ei ole kyllä yhtään fiilistä vaikka toisaalta tuntuu että olis pakko mennä.
Jos mulla ois vaihtarina lapset tai biletys niin ei tarviis miettiä kahta kertaa. Ehkä olen vaan jo tarpeeksi syksyn aikana bilettänyt ettei uusivuosi biletyksineen enää niin houkuta.Mun ainakin tekis mieli lähteä bilettämään huomenna, mutta kyllä mä silti jään perheen kanssa kotiin. Haluan mielummin että lapselle jää kivat muistot juhlapyhistä, niin kuin itselläkin on ollut Ja kyllähän sitä ehtii viihteelle toisenkin kerran.
Ihailtavan rehellinen olet itsellesi.Mä olen kyl harkinnut yksin olemista loppuelämän. On ollut usea huono suhde. ja uskollisuus on ollut aika vaikeaa mulle.
Mutta voisi löytyä ehkä paremmin vapaita miehiä jos lapselliset on kotonaJos mulla ois vaihtarina lapset tai biletys niin ei tarviis miettiä kahta kertaa. Ehkä olen vaan jo tarpeeksi syksyn aikana bilettänyt ettei uusivuosi biletyksineen enää niin houkuta.
- että jännäkakkamomentin kautta myöntävä vastaus....Tässä on sitä jotakin
:kiss:- että jännäkakkamomentin kautta myöntävä vastaus....
*voi sitä rääkäsyn määrää, jos tuo miun tasaisen rauhallinen puoliskoni keksisi noin repäistä *
Kännisiä miehiä...ei sieltä baarista löydy mitään vakavaa eikä varsinaisesti kiinnostakaan kun mielessä on jotain ihan muutaMutta voisi löytyä ehkä paremmin vapaita miehiä jos lapselliset on kotona
:kiss: - hanipöö:kiss:
No joo, tuokin kyllä totta.Kännisiä miehiä...ei sieltä baarista löydy mitään vakavaa eikä varsinaisesti kiinnostakaan kun mielessä on jotain ihan muuta
Ei munkaan tarvii miettiä kahtakertaa juhlapyhien kohdalla lapsen ja biletyksen välillä, mutta joskus on silti kiva käydäJos mulla ois vaihtarina lapset tai biletys niin ei tarviis miettiä kahta kertaa. Ehkä olen vaan jo tarpeeksi syksyn aikana bilettänyt ettei uusivuosi biletyksineen enää niin houkuta.
no mitä mä olen kuullut niin baarista löytyy pääasiassa kännisiä varattujaKännisiä miehiä...ei sieltä baarista löydy mitään vakavaa eikä varsinaisesti kiinnostakaan kun mielessä on jotain ihan muuta
Ai niin, mäkin ostin tänään pitkiä tähtisädetikkuja.:kiss: - hanipöö
Mitäs - pistätkö pamauttaen huomenna vuoden vaihdoksiin vai mitähä ? Mä meinaan mennä huomenna metsästään semmosia megallomaanisen pitkiä ...tähtisadetikkuja. Niillä meinattiin saada vuosi vaihtumaan, annetaan nyt muiden naapureiden räjäytellä seutukunta tärviölle - me vaan keskitytään ihastelemaan ...sikäli mikäli niitä tikkuja nyt ennää mistään löytääkään, kun jotensakin perinteisesti herättiin tuon tasaisen rauhallisen mieheni kanssa tähän ajankulumiseen...
minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä:kiss: - hanipöö
Mitäs - pistätkö pamauttaen huomenna vuoden vaihdoksiin vai mitähä ? Mä meinaan mennä huomenna metsästään semmosia megallomaanisen pitkiä ...tähtisadetikkuja. Niillä meinattiin saada vuosi vaihtumaan, annetaan nyt muiden naapureiden räjäytellä seutukunta tärviölle - me vaan keskitytään ihastelemaan ...sikäli mikäli niitä tikkuja nyt ennää mistään löytääkään, kun jotensakin perinteisesti herättiin tuon tasaisen rauhallisen mieheni kanssa tähän ajankulumiseen...
niin totta tuokin,eikä ne pölöt tietty kerro asiaa ja kun kysyt niin se on ihan yhtä tyhjän kanssa kun valehtelevat.pilkun aikaan sitten kertovat jos kertovat,kyllä sen huomaa siinä vaiheessa kun ulos baarin ovesta menee että mikä on homman nimi.no mitä mä olen kuullut niin baarista löytyy pääasiassa kännisiä varattuja
Mulla huomenna työpäivä niin ei tsihautella. Aika harvoin muutenkaan tsihauttelen.Pari tsihiä muuten nautittu jos alkaa kummaa juttua tulemaan niin syytän niitä...
Ei vaan, koht pitää painua nukuksimaan...
Hej sinäkin täällä :kiss:minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä
jos se mies on salainen agentti ja tasainen elämä on vain hienoa sen mielestä
täällä ei pysty,naapuri pisti taas poppikoneet soimaan täydellä volyymilla,ei se tajua vaikka naapurit siitä laittaneet lappua ja muuta viestiä.ilmeisesti kun arki alkaa siitä tehdään valitus ihan virallisesti kun on jo pitkään tehnyt tuota.niin arkena kuin pyhänä ja yleensä vasta silloin kun hiljaisuus alkaa.Pari tsihiä muuten nautittu jos alkaa kummaa juttua tulemaan niin syytän niitä...
Ei vaan, koht pitää painua nukuksimaan...