The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Vaikka meilläki on ollu ylä- ja alamäkiä, kertaakaa ei ole käyny pettäminen mielessä.
Mie voi myöntää että kun viimeinen 2-vuotta suhde toimi tekohengityksen ja happikoneen varassa ja satuin sattumalta osumaan nuoruusajan tyttökaverin kanssa yhtäaikaa yhdelle mökille, niin oli aika kova kiusaus.. Toisaalta jos olisin tiennyt silloin että mitä lasten äiti touhuili työreissuillaa niin voi olla että tarina olisi erillainen..
 
Mie voi myöntää että kun viimeinen 2-vuotta suhde toimi tekohengityksen ja happikoneen varassa ja satuin sattumalta osumaan nuoruusajan tyttökaverin kanssa yhtäaikaa yhdelle mökille, niin oli aika kova kiusaus.. Toisaalta jos olisin tiennyt silloin että mitä lasten äiti touhuili työreissuillaa niin voi olla että tarina olisi erillainen..
Noh, sinänsä ehkä joo, ymmärrettävää. Hattua nostan ettet lähteny sille tielle.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
onpas riemulliset puheenaiheet teillä tänä iltana,mulle nuo pettämiset on ihan nou nou ehdottomasti,ikinä en ole miettinytkään että niin toimisi(siis suhteessa ollessa) ja kaikki se paska mitä itse saanut exän taholta kokea niin....mulla ei vaan riitä ymmärrystä yhtään yhdellekkään pettäjälle. Jos ei osaa olla uskollinen niin silloin on paras olla yksin.
 
Aries 78
Vähän olis tehnyt mieli täävuonna juhlia uuttavuotta kaveriporukalla, viimevuonna olis ollut minulla lapsivapaata mutta lasten äiti laittoi puhelimen kiinni eikä tullut hakemaan lapsia joten vietettiin kolmistaan uusivuosi. Tänävuona minun vuoro muutenkin niin tietenkin olen lasten kanssa.

Viimevuonna vain hieman keitti se että me oltiin lasten kanssa Lapissa joulua viettämässä ja kiireellä takaisia täne koska lasten äiti halusi viettää lasten kanssa uudenvuoden, vaan äipäs häntä näkynyt.. Seuraavana iltana sitten soitteli kun pahin kankkunen ohi ja vittuili puhelimessa että en päässyt bilettämään kuten normaalit ihmiset :D :D
 
Vähän olis tehnyt mieli täävuonna juhlia uuttavuotta kaveriporukalla, viimevuonna olis ollut minulla lapsivapaata mutta lasten äiti laittoi puhelimen kiinni eikä tullut hakemaan lapsia joten vietettiin kolmistaan uusivuosi. Tänävuona minun vuoro muutenkin niin tietenkin olen lasten kanssa.

Viimevuonna vain hieman keitti se että me oltiin lasten kanssa Lapissa joulua viettämässä ja kiireellä takaisia täne koska lasten äiti halusi viettää lasten kanssa uudenvuoden, vaan äipäs häntä näkynyt.. Seuraavana iltana sitten soitteli kun pahin kankkunen ohi ja vittuili puhelimessa että en päässyt bilettämään kuten normaalit ihmiset :D :D
Toisaalta eikö se ole kivempi viettää uuttavuotta lasten kanssa rauhassa kuin jossain mellastamassa...No joo,lapsettomana näin tietysti ajattelen kun haluis ite viettää uuttavuotta ja muita juhlapyhiä oman miehen ja lasten kanssa. voishan sitä huomenna lähteä bilettämään mutta en tiedä...ei ole kyllä yhtään fiilistä vaikka toisaalta tuntuu että olis pakko mennä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä