Mua ärsytti tuo piipitys niin paljon että otin sen poisTossa ruokaa valmistelen kun pojat oli takapihalla rakentelemassa lumilinnaa Pyykätä pitäisi vielä jaksaa, tai siis levittää ne kuivamaan. Pyykkikone tuolla jo piipittää syyttävästi
Rahka ja luumuhillokin onHmm..jouluna piti tehdä luumu tai hedelmärahkaa (miehelle ja lapsille vain hedelmiä kermavaahdon kans kun ne ei tykkää rahkasta) No, äsken huomasin että hemmetti ne on vielä jääkaapissa kaikki ainekset, kerma oli vanhentunut jo ennen joulua ja rahkaki menis näillä näppäimillä vanhaks. Hedelmät onneks on säilykkeenä..Äkkii siis luumuja rahkan sekaan, vähän sokeria joukkoon ja toivotaan että se menee..muut saa pelkkiä säilykehedelmiä jälkkäriks..:ashamed:
Uuniperunoista, savulohesta ja vihanneksista kermakastikkeellamistä?
Ollaan kotona, syödään ja vissiin katellaan elokuvaa. Klo 18 on vissiinkin kaupungin ainut ilotulitus tänä vuonna joten ehkä se mennään kattoo koko porukalla. Sit syödään vähän lisää ja mennään nukkumaan..kuunnellaan ku lähistöllä raketit paukkuu.ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
Mä vihaan sitä kans, mutta jos se ei piippais, niin ne pyykit olis varmaan ens viikollakin siellä... :ashamed: Enkä kyllä edes osais ottaa sitä poisMua ärsytti tuo piipitys niin paljon että otin sen pois
Eihän sitä nyt aina heti päässyt luukkua aukaseen.
Me ollaan ihan perheen kesken kotona, käydään ampumassa mun ostamat neljä rakettia ja sit ihaillaan muiden ammuksia Jotain hyvää iltapalaa vois kans tehdä ja juoda lasilliset kuoharia kunhan muksu nukkuun.ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
=)ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
unohtu lainata..Uuniperunoista, savulohesta ja vihanneksista kermakastikkeella
Ihan hyvä pointti tuokin.Mä vihaan sitä kans, mutta jos se ei piippais, niin ne pyykit olis varmaan ens viikollakin siellä... :ashamed: Enkä kyllä edes osais ottaa sitä pois
Mikä unohtu lainata? Lyö taas tyhjää mullaunohtu lainata..
Siskolle ensin ja sieltä baariin.ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
Täällä ei ole onneksi ainakaan vielä loskaksi mennyt.tuntuu olevan..vettä sataa ja kamala rämpiä tuossa loskamäärässä...
ei kun mulla löi tyhjää, sanoin että oisin kans tullu ähkyyn noin ihanista ruuista kun mitä sulla oli, kun tuo burritosetti tuolla ylempänä..mitä mulle on luvassa. soorii, mutta laitetaan vielä kuumeen piikkiin.Mikä unohtu lainata? Lyö taas tyhjää mulla
Liian kiireinen vissiin mirrinsä kanssa :xmas:Kyllä se on meidät julmasti hyljännyt :'( Tuliskohan se takas jos joku vilauttais sille?
Jep, ainakin PrismassaAi ruutiksia on myynnissäkin Tietäs ainakin mitä panna. Ostoslistalle siis.
Suurimmaks osaks sain olkkarin jo kuntoon, keittiö välttää, lastenhuoneeseen en koske sen enempää kun se ei kuitenkaan viittä sekuntia kauempaa sistinä pysy..hmm, pitää sit seuraavaks alkaa sipistelemään, hyllyjä järjestelee sun muuta..sit ku siivotuttaa taas, nyt taijan keitältää kahvit.rahkaa siitä kuitenkin tuli.. siivoilua voisit jatkaa, jos oot yhtään sillä päällä..
Tulisko tänne jos täällä ois mirrin kuva?Liian kiireinen vissiin mirrinsä kanssa xmas:
Jaa-a, kokeileTulisko tänne jos täällä ois mirrin kuva?