The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Vähän taas tuntuis että pitäis alkaa puuhaamaan jotain muuta ku koneella istuskelua, alkaisko (jatkaisko) siivoilua vai mitähän? Syödä ei saa, just vedin sitä rahkaa.
 
Hmm..jouluna piti tehdä luumu tai hedelmärahkaa (miehelle ja lapsille vain hedelmiä kermavaahdon kans kun ne ei tykkää rahkasta) No, äsken huomasin että hemmetti ne on vielä jääkaapissa kaikki ainekset, kerma oli vanhentunut jo ennen joulua ja rahkaki menis näillä näppäimillä vanhaks. Hedelmät onneks on säilykkeenä..Äkkii siis luumuja rahkan sekaan, vähän sokeria joukkoon ja toivotaan että se menee..muut saa pelkkiä säilykehedelmiä jälkkäriks..:ashamed:
Rahka ja luumuhillokin on :p
 
IhanaValo
ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
:LOL: Ollaan kotona, syödään ja vissiin katellaan elokuvaa. Klo 18 on vissiinkin kaupungin ainut ilotulitus tänä vuonna joten ehkä se mennään kattoo koko porukalla. Sit syödään vähän lisää ja mennään nukkumaan..kuunnellaan ku lähistöllä raketit paukkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
kahvikirahvi
ainiin, mulla on se kyselyikä.. miten te vip the all stars ketjun ihmiset otatte vastaan uuden vuoden (muutakun että ruutiukko, no,.. lentää kai vähäsen)
Me ollaan ihan perheen kesken kotona, käydään ampumassa mun ostamat neljä rakettia ja sit ihaillaan muiden ammuksia :) Jotain hyvää iltapalaa vois kans tehdä ja juoda lasilliset kuoharia kunhan muksu nukkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
kuulostaa paljon paremmalta näin etukäteen, mulle on kuulemma tulossa burritoja, ei mitään texmexiä vaan niinku niitä meksikossa tehdään. Pitäis räjähtää kotikostein yhet turvonneet nielurisat auki... :D kovasti kiittelin vaikka kauhistuttaa
 
IhanaValo
rahkaa siitä kuitenkin tuli.. siivoilua voisit jatkaa, jos oot yhtään sillä päällä..:)
Suurimmaks osaks sain olkkarin jo kuntoon, keittiö välttää, lastenhuoneeseen en koske sen enempää kun se ei kuitenkaan viittä sekuntia kauempaa sistinä pysy..hmm, pitää sit seuraavaks alkaa sipistelemään, hyllyjä järjestelee sun muuta..sit ku siivotuttaa taas, nyt taijan keitältää kahvit.:)
 
ja tykkäsin teidän uudenvuodenvietoista kun mulla samanlaista, jos joku raketti niin sit sellanen joka on nätti, pelkkä ulkotulikin riittäis. Herkkuja myös.. kaikenlaista roskaa, ehkä yhdet kuoharilasit.. voittaa viime uudenvuoden lontoon pubikierroksen ja vodkanjuonnit satanolla. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä