"Sori kulta, tänä vuonna ei ole jouluruokaa koska pikku Misse vaati saada ateriakseen kokonaisen kinkun. Iltapalaksi Misse tahtoo graavilohta ja hanhenmaksapalleroita. "
"Sori kulta, tänä vuonna ei ole jouluruokaa koska pikku Misse vaati saada ateriakseen kokonaisen kinkun. Iltapalaksi Misse tahtoo graavilohta ja hanhenmaksapalleroita. "
oon ihan hengetön ja hikinenTerve :wave: kiva huilia hetkinen ja juoda kupponen kaffetta...mitäs teille kuuluu?
hikinen...uuuu:kiss:oon ihan hengetön ja hikinen
ensin olin lasten kans rinteessä ja kun tultiin takas niin aura kävi ja puskin auravallin ja siivosin loputkin pihasta
:nuspus:hikinen...uuuu:kiss:
Tossa ruokaa valmistelen kun pojat oli takapihalla rakentelemassa lumilinnaa Pyykätä pitäisi vielä jaksaa, tai siis levittää ne kuivamaan. Pyykkikone tuolla jo piipittää syyttävästiTerve :wave: kiva huilia hetkinen ja juoda kupponen kaffetta...mitäs teille kuuluu?
mun pitäis kans keksiä lapsille joku pikalounas, illalla mennään kuulemma ulos syömään :nam:Tossa ruokaa valmistelen kun pojat oli takapihalla rakentelemassa lumilinnaa Pyykätä pitäisi vielä jaksaa, tai siis levittää ne kuivamaan. Pyykkikone tuolla jo piipittää syyttävästi
on kieltämättä melko huono keliSe on hyvä käyä ulukona ja mutka kaupassa todetakseen vaan sen jäläkeen, että sitä ollaan hengissä. Hirrwwweeeee tappokeli ulukona.
älä välitä.oot ihan superkokki muhun verrattuna... mä en saa lääkärin käskystä tehdä muuta kun maata, enkä pystyiskään. mies on sopinu menevänsä kattoo hobbit-elokuvaa ja mun serkku tulee laittaan ruokaa tänne! en ees kunnolla tunne sitä....mut se oli jostain kuullu että joudun nielurisaleikkaukseen ja kurkkulääkäri herätetään kotoo jne ja jne. vituttaa.. saikos täällä kiroilla?Hmm..jouluna piti tehdä luumu tai hedelmärahkaa (miehelle ja lapsille vain hedelmiä kermavaahdon kans kun ne ei tykkää rahkasta) No, äsken huomasin että hemmetti ne on vielä jääkaapissa kaikki ainekset, kerma oli vanhentunut jo ennen joulua ja rahkaki menis näillä näppäimillä vanhaks. Hedelmät onneks on säilykkeenä..Äkkii siis luumuja rahkan sekaan, vähän sokeria joukkoon ja toivotaan että se menee..muut saa pelkkiä säilykehedelmiä jälkkäriks..:ashamed:
tuntuu olevan..vettä sataa ja kamala rämpiä tuossa loskamäärässä...Se on hyvä käyä ulukona ja mutka kaupassa todetakseen vaan sen jäläkeen, että sitä ollaan hengissä. Hirrwwweeeee tappokeli ulukona.
Onko sulla vielä oma tohtori siellä, ettei kenenkään toisen?Elama on oikeastaan aika ihanaa... eiko olekin?
piti vain piipahtaa kertomassa, etta hengissa ollaan.
*lahtee keittelemaan kahvia Tohtorin kanssa*
:hug: Tsemppii..saa kiroilla miun puolesta.älä välitä.oot ihan superkokki muhun verrattuna... mä en saa lääkärin käskystä tehdä muuta kun maata, enkä pystyiskään. mies on sopinu menevänsä kattoo hobbit-elokuvaa ja mun serkku tulee laittaan ruokaa tänne! en ees kunnolla tunne sitä....mut se oli jostain kuullu että joudun nielurisaleikkaukseen ja kurkkulääkäri herätetään kotoo jne ja jne. vituttaa.. saikos täällä kiroilla?
höh, mä missasin ton ruutissetinHeippa taas :hug:
Kaupassa käyty ja jotain ilotulitusjuttuja otettu. Lähinnä jotain sellasia suihkuja ja patoja. Huomasin sellaisenkin kuin ruutisetti
(ruutis etti )
Kaffetta juuri juon
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27782049:Suomella on nyt 5 pistettä, peli Ruotsia vastaan vielä edessä, jos muut pelit menee niin, kuin on ennakkoon oletettavissa, Suomi on pakkovoiton edessä myös Ruotsista, jos mielii jatkoon..
Ai ruutiksia on myynnissäkin Tietäs ainakin mitä panna. Ostoslistalle siis.Heippa taas :hug:
Kaupassa käyty ja jotain ilotulitusjuttuja otettu. Lähinnä jotain sellasia suihkuja ja patoja. Huomasin sellaisenkin kuin ruutisetti
(ruutis etti )
Kaffetta juuri juon
Kissoista tuli mieleen että missä lispetti vallan on?Sulattelen kissoille lohta.. Hemmottelenko niitä liikaa
Me syödään... noh, jotain mitä kaapista löytyy...
:heart:no mitäpä sitä ei tekis rakkaiden kisujensa vuoksi
Kyllä se on meidät julmasti hyljännyt :'( Tuliskohan se takas jos joku vilauttais sille?Kissoista tuli mieleen että missä lispetti vallan on?
Onko ihan unohtanut meidät??
mistä?Huuuuuuuuuuuuuh kun tuli ähky!