Olen hoksannut mutta vain yhdessä tapauksessa,eikä liity palstaanEtkö oo hoksannu että vanhemmissa miehissä on sitä jotain :O
Viimeksi muokattu:
Olen hoksannut mutta vain yhdessä tapauksessa,eikä liity palstaanEtkö oo hoksannu että vanhemmissa miehissä on sitä jotain :O
Riippuu ihan miten vanhoissaEtkö oo hoksannu että vanhemmissa miehissä on sitä jotain :O
Kultsi, yksi ja vitun sama onko tää osake mun 100% vai miehenkin puoliksi. Mä olen tän perheen pää ja päätän mm. laminaatin ominaisuuksista. Ja keltainen kanarasva ei siihen sovi. Ei nyt, eikä sitten kun asutaan yhteiskunnankin silmissä saman katon alla.juuri tuosta syystä kodin pitää olla yhteinen eikä alunperin toisen, vähentää noita "oikeutettuja" ininöitä kun toinen vähän söheltää
Olis sulla seuraa =):stick:
Se olkoon jokaisen oma asia Mun mies ei oo mulle tarpeeks vanha :ashamed:Riippuu ihan miten vanhoissa
Ja omasta iästäkin
Tuli yks päivä Lispetti mieleen tosta biisistä..Skrillex - Hey sexy lady - HD - YouTube
Melkein saman äärellä...
kuulostaa aika etikkaiselta yhteiselolta jos pitää vuoroin vittuilla jostain töhöilystä Mutta eihän siin, mitä sitä muut on sanomaan moisista, työhän sen parraiten tiedättä mikä toimiiKultsi, yksi ja vitun sama onko tää osake mun 100% vai miehenkin puoliksi. Mä olen tän perheen pää ja päätän mm. laminaatin ominaisuuksista. Ja keltainen kanarasva ei siihen sovi. Ei nyt, eikä sitten kun asutaan yhteiskunnankin silmissä saman katon alla.
Ja siis tasapuolisuuden nimissä, tösväillään ihan yhtä paljon mut vaan vuorotellen, toisella on aina oikeus sen pari viikkoa piikitellä
Niinhän se onkin.Se olkoon jokaisen oma asia Mun mies ei oo mulle tarpeeks vanha :ashamed:
JahasTuli yks päivä Lispetti mieleen tosta biisistä..
You tarzan me janeMies on vissiin sulanu koneelle, pitäskö hämätä sitä? Vois kyl raahata sen tonne makkariinkin..
minkä ikänen se sitten on? ja minkä ikäsen sä oikeesti sit haluisit?Se olkoon jokaisen oma asia Mun mies ei oo mulle tarpeeks vanha :ashamed:
Raahaa palsta ja web-kamera makkariin..Mies on vissiin sulanu koneelle, pitäskö hämätä sitä? Vois kyl raahata sen tonne makkariinkin..
Helppo juttu, eihän tuo paina kuin reilu 100kgYou tarzan me jane
meinaatko koskaan lopettaa palstailua?Raahaa palsta ja web-kamera makkariin..
Ei oo linkittänyt, mutta se on sexy ladyJahas
Mulle tulee mieleen mun entinen asunto. Ja Lispetti ei muuten palstaillu vielä silloin, en osaa luoda yhtäläisyyttä
Onko sekin linkittänyt tota tms?
Raahaa palsta ja web-kamera makkariin..
blaaaaaaaaahEtkö oo hoksannu että vanhemmissa miehissä on sitä jotain :O
AAAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAaaaaasASASAS-Ei oo linkittänyt, mutta se on sexy lady
Sitten joskus jos siltä tuntuu. Meinaakkos ite?meinaatko koskaan lopettaa palstailua?
Alle 30. En mä tiedä mikä olis sopiva ikä miehelle, mutta reilusti enemmän ku mulla Naisen kanssa jos olis niin iällä ei olis niin väliä.minkä ikänen se sitten on? ja minkä ikäsen sä oikeesti sit haluisit?