Se on hyvä ettei vanha kelpaiskaantinku täällä yrittää pomotella, hyssst nainen
Pitäähän mulle olla täällä nuorta lihaa... mitä katella :ashamed:
Se on hyvä ettei vanha kelpaiskaantinku täällä yrittää pomotella, hyssst nainen
Ei enää tsihhejä. Työpäivä huomenna. Tai aamulla.Ai niin, tsih.
Minun tapauksessani melkoinen joukko numeroitaIkä on vain numeroita =)
pitäis varmaan mennä varmuuden vuoksi kiristää kasvoi, et voin mennä alkoonOisko se virallinen joku "jos näyttää alle 26-vuotiaalta"
Mä oon aina sanonu, et mulla ei oo hätää niin kauan ku multa kysytään paperit, mut sitte ku lopetetaan se kyseleminen niin johonkin kasvonkiristykseen on mentävä.
Kuka niin väitti?Se on hyvä ettei vanha kelpaiskaan
Ei tarvi, ne on ne sinun humongous boobiesit mitkä hämää kenet miehen vaan olemaan kyselemättä mitäänpitäis varmaan mennä varmuuden vuoksi kiristää kasvoi, et voin mennä alkoon
:stick:tinku täällä yrittää pomotella, hyssst nainen
Meillä päin kauppojen kassoilla roikkuu laput et alle 23-vuotiaalta näyttäviltä pitää kysyä paperit Multa kysytään valitettavan harvoin, mutta ehkä musta huokuu sellanen iän tuoma elämänviisausOisko se virallinen joku "jos näyttää alle 26-vuotiaalta"
Mä oon aina sanonu, et mulla ei oo hätää niin kauan ku multa kysytään paperit, mut sitte ku lopetetaan se kyseleminen niin johonkin kasvonkiristykseen on mentävä.
Kauppa vaatii papereita kolmekymppisiltä - mitä mieltä? | Yle Uutiset | yle.fiJostain luin et niiden pitäis kysyy kaikilta niiltä paprui jotka näyttää alle kolmekymppisiltä, onks tommone voimassa? Ehän voi enää mennä alkoon jos eivät kysykkää henkkareita
Eipäs aleta ikärasistiksi siinä Oot varmasti nuorempi kuin minä:stick:
en varmasti ole hysst!
Ne on naisii kuiteskin kaikki kassat mun tuurillaEi tarvi, ne on ne sinun humongous boobiesit mitkä hämää kenet miehen vaan olemaan kyselemättä mitään
Mitä sä oot sinne taas lapannu ku se ei pysy kiin!proffa, elä sie välitä sinoot kaanis.
hups :x suu lepattaa tänä yönä ihan levällään kokoaika...
Silti =)Minun tapauksessani melkoinen joukko numeroita
ok. Kiitti linkistäKauppa vaatii papereita kolmekymppisiltä - mitä mieltä? | Yle Uutiset | yle.fi
Tuossa nyt puhutaan kaupoista.
No sillähän ei ole mitään väliäNe on naisii kuiteskin kaikki kassat mun tuurilla
No aivan taatusti olen nuorempi kuin sinä! siinä nyt mitään epäselvää ole.Eipäs aleta ikärasistiksi siinä Oot varmasti nuorempi kuin minä
Ei kai sinne mitään tarvi lappaa, tuuli huulia heiluttaaMitä sä oot sinne taas lapannu ku se ei pysy kiin!
Huono luetun ymmärtäminenKuka niin väitti?
Ei niin, kyllä noi hinkit hurmaa kenet tahansa.No sillähän ei ole mitään väliä
opcorn:Minun tapauksessani melkoinen joukko numeroita
Ei kyl parempi mennä kasvojenkiristykseen.No sillähän ei ole mitään väliä
:kiss:Huono luetun ymmärtäminen