kahvikirahvi
Joo, huikeet 165cmKroppaahan sulta löytyy
Taidat olla aika pitkä?
Ja kroppa löytyy kuten, mutta oon tämmönen nk laiha läski. Painoa on vähän mutta sekin vähä on löllöä.. :/
Joo, huikeet 165cmKroppaahan sulta löytyy
Taidat olla aika pitkä?
Ihan on selvästi väärennetyt,ei mee lapsukainen nyt läpi. Tää on K25 ketju,tuu takas muutaman vuoden kuluttua:kiss:EI! Mä oon jo 21! Täs paperit jos et usko:
Mää tykkään pienistä tisseistä Ne on nätimpiä ja helpompi ottaa kiinniMä tarvisin ainakin silikonit :xmas:
Nii muakii,onneksiMua luullaan onneksi aika usein alle 30-kymppiseksi
Luulin että olisit pitempi, sori.Joo, huikeet 165cm
Ja kroppa löytyy kuten, mutta oon tämmönen nk laiha läski. Painoa on vähän mutta sekin vähä on löllöä.. :/
Ei saa olla, muuten mäkään en pääsis tänne :'(Ihan on selvästi väärennetyt,ei mee lapsukainen nyt läpi. Tää on K25 ketju,tuu takas muutaman vuoden kuluttua:kiss:
niin minuakin, tie sitte mistä johtuu työssä veikkailivat mun olevan 24v. Tartteisivat ainakin silmälasitMua luullaan onneksi aika usein alle 30-kymppiseksi
Jos edes saisi kiinniMää tykkään pienistä tisseistä Ne on nätimpiä ja helpompi ottaa kiinni
Mitä ihmettä?! kaikkiko te ootte alle 25v.ihan lapsia vielätoisaalta nyt mä ymmärrän miks jutut on välillä vähän mitä ne onEi saa olla, muuten mäkään en pääsis tänne :'(
Mulla sit varmaan ulkonäköniin minuakin, tie sitte mistä johtuu työssä veikkailivat mun olevan 24v. Tartteisivat ainakin silmälasit
Ne on ne jutut varmaan
Mä oon jo 30v paremmalla puolellaMitä ihmettä?! kaikkiko te ootte alle 25v.ihan lapsia vielätoisaalta nyt mä ymmärrän miks jutut on välillä vähän mitä ne on
Se on se kuvakulma. Tai sit se musta aukko venytti niitä jalkojaLuulin että olisit pitempi, sori.
Sen musta-aukko kuvan perusteella kun jalkoja näkyi
Sehän on kiva se ei oo mult papereita alkossa kyselty :snotty:Mulla sit varmaan ulkonäkö
Mulla ei oo edes mandariineja.. Mut ei se mitään, ihan sopivat ne on silti. Jää enemmän aikaa keskittyä kaikkeen muuhun kun ei hyökkää tissit päälle :xmas:Jos edes saisi kiinni
Mokomat mandariinit hyvin pienet sellaiset :xmas:
Kasva isoksi, älä aikuiseksi. Mä en ainakaan oo vielä kumpaakaanMitä ihmettä?! kaikkiko te ootte alle 25v.ihan lapsia vielätoisaalta nyt mä ymmärrän miks jutut on välillä vähän mitä ne on
mä kavin kahessa eri alkossa ennen joulua ja kummassakin kassa katto tosi pitkään muttei kuitenkaan papereita kysynyt. olen kyl nuoremman näkönen mitä oikeesti olen ja kaikki aina epäilee kun kerron mitä todellisuudessa olen.Mutta en mä mikkää vanha silti ole.Sehän on kiva se ei oo mult papereita alkossa kyselty :snotty:
Mulla ei oo edes mandariineja.. Mut ei se mitään, ihan sopivat ne on silti. Jää enemmän aikaa keskittyä kaikkeen muuhun kun ei hyökkää tissit päälle :xmas:
Jostain luin et niiden pitäis kysyy kaikilta niiltä paprui jotka näyttää alle kolmekymppisiltä, onks tommone voimassa? Ehän voi enää mennä alkoon jos eivät kysykkää henkkareitamä kavin kahessa eri alkossa ennen joulua ja kummassakin kassa katto tosi pitkään muttei kuitenkaan papereita kysynyt. olen kyl nuoremman näkönen mitä oikeesti olen ja kaikki aina epäilee kun kerron mitä todellisuudessa olen.Mutta en mä mikkää vanha silti ole.
Mikä parasta, voi olla aina ilman liivejä Ja tietää minne keskustelukumppani katsoo kun ei oo ylimäärästä häirintääMäkin saatoin vähän liioitella :xmas:
Eikä pursua topeista (ei pahemmin liiveistäkään), eikä tule selkävaivoja yms
Niinhän se on =)Hei ikä on vaan numero...
No oon mä kyllä juttujenikin puolesta aika lapsi, mut silti.. ette pääse musta eroon.
Tietty, sehän on sirahvi :saint:Kroppaahan sulta löytyy
Taidat olla aika pitkä?
Oisko se virallinen joku "jos näyttää alle 26-vuotiaalta"Jostain luin et niiden pitäis kysyy kaikilta niiltä paprui jotka näyttää alle kolmekymppisiltä, onks tommone voimassa? Ehän voi enää mennä alkoon jos eivät kysykkää henkkareita