kuhan et tissejä kiristäEi kyl parempi mennä kasvojenkiristykseen.
ei vaan sulla oo siihen mitään asiaa
kuhan et tissejä kiristäEi kyl parempi mennä kasvojenkiristykseen.
Ei niin, kyllä noi hinkit hurmaa kenet tahansa.
Silti naisetkin voi hämääntyäNe on naisii kuiteskin kaikki kassat mun tuurilla
Mut kasvojen kiristykseen on :snotty:kuhan et tissejä kiristä
ei vaan sulla oo siihen mitään asiaa
YYh,kylmää hernarii purkista:x kyllä mä kylmää maksalaatikkoa voin syödä mut kylmä hernari...Aha. Se syö kylmää hernekeittoa purkista.
No, eipä tuu ainakaan paistorasvasekoilu tiskejä/liedenpuhdistusoperaatioita.
:vampire:opcorn:
Noni, kohta laitan tänne 34v alaikärajan niin ollaan TB:n majurin ja modejen kanssa täällä yksinää... Ai nii ruutis ja pikkuK toki myös...No aivan taatusti olen nuorempi kuin sinä! siinä nyt mitään epäselvää ole.
Joo en mä tajuu. Ehkä sillä on jääny joku inttivaihe päälle.YYh,kylmää hernarii purkista:x kyllä mä kylmää maksalaatikkoa voin syödä mut kylmä hernari...
Ei sulla yhtään kontrollipakkoa ole Lievää OCD:täAha. Se syö kylmää hernekeittoa purkista.
Ole hyväok. Kiitti linkistä
Kylmä hernari on parasta näkkileivän ja sinapin kansAha. Se syö kylmää hernekeittoa purkista.
eläkeläiskerhonko meinaat pystyyn kyhätäNoni, kohta laitan tänne 34v alaikärajan niin ollaan TB:n majurin ja modejen kanssa täällä yksinää... Ai nii ruutis ja pikkuK toki myös...
Mä kans :wave:Noni, kohta laitan tänne 34v alaikärajan niin ollaan TB:n majurin ja modejen kanssa täällä yksinää... Ai nii ruutis ja pikkuK toki myös...
On, töissä.Ei sulla yhtään kontrollipakkoa ole Lievää OCD:tä
:stick:Noni, kohta laitan tänne 34v alaikärajan niin ollaan TB:n majurin ja modejen kanssa täällä yksinää... Ai nii ruutis ja pikkuK toki myös...
:xKylmä hernari on parasta näkkileivän ja sinapin kans
:'(eläkeläiskerhonko meinaat pystyyn kyhätä
Etkö oo hoksannu että vanhemmissa miehissä on sitä jotain :Oeläkeläiskerhonko meinaat pystyyn kyhätä
No sinoot tommonen ikinuori, elä yritä.:stick:
juuri tuosta syystä kodin pitää olla yhteinen eikä alunperin toisen, vähentää noita "oikeutettuja" ininöitä kun toinen vähän söheltääOn, töissä.
Mut suutarin lapsella ei oo kenkiä, joten meillä on nyt aina jonkin asteista sekaisuutta.
Mikään vaan ei oo vittumaisempaa, ku kuurata toisen kännikoikkailujen rasvoja seiniltä ja valkoselta laminaatilta