The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
:LOL: juuri tuosta syystä kodin pitää olla yhteinen eikä alunperin toisen, vähentää noita "oikeutettuja" ininöitä kun toinen vähän söheltää :D
Kultsi, yksi ja vitun sama onko tää osake mun 100% vai miehenkin puoliksi. Mä olen tän perheen pää ja päätän mm. laminaatin ominaisuuksista. Ja keltainen kanarasva ei siihen sovi. Ei nyt, eikä sitten kun asutaan yhteiskunnankin silmissä saman katon alla.

Ja siis tasapuolisuuden nimissä, tösväillään ihan yhtä paljon mut vaan vuorotellen, toisella on aina oikeus sen pari viikkoa piikitellä :D
 
Kultsi, yksi ja vitun sama onko tää osake mun 100% vai miehenkin puoliksi. Mä olen tän perheen pää ja päätän mm. laminaatin ominaisuuksista. Ja keltainen kanarasva ei siihen sovi. Ei nyt, eikä sitten kun asutaan yhteiskunnankin silmissä saman katon alla.

Ja siis tasapuolisuuden nimissä, tösväillään ihan yhtä paljon mut vaan vuorotellen, toisella on aina oikeus sen pari viikkoa piikitellä :D
kuulostaa aika etikkaiselta yhteiselolta jos pitää vuoroin vittuilla jostain töhöilystä :D Mutta eihän siin, mitä sitä muut on sanomaan moisista, työhän sen parraiten tiedättä mikä toimii :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä