The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mitenhän oppis olemaan syömättä liikaa..? Liian vaikeeta miulle..
Niin et terkkuja ruokakaupasta, selvisin ilman herkkuja :D

No jaa, taasko ootte pervoillu tääl..tuhmat ketjulaiset.*soo-soo-hymppä*:xmas:
 
Sangria
Mitenhän oppis olemaan syömättä liikaa..? Liian vaikeeta miulle..
Niin et terkkuja ruokakaupasta, selvisin ilman herkkuja :D

No jaa, taasko ootte pervoillu tääl..tuhmat ketjulaiset.*soo-soo-hymppä*:xmas:
mä kans selvisin kunnialla kaupasta, mitään herkkua en ostanut. Hyvä me! :D mul oli kyl ihan törkeesti kaikkee ostettavaa ja neljä muksua mukana ni ei siin kerenny mitään herkkui ees miettii :D
 
Häh? Miksi ihmiset on tänään ihan ihme tuulella.
niin sitä vaan et miksi sinä kaadat tätä soppaa jatkuvasti minun niskoille,tangoon tarvitaan kaksi ja joskus menee humpan puolelle mutta sinä oot kokoajan tyrkänny tätä asiaa minun niskoille,vihjailemalla. Jos mainittenkin yhen väärän sanan jossain tai ilmaisen jotenkin muuten niin se on heti että kaikki on minun syytä nämä paneksumiset ym. Mitä sitten rupeet keuhkoon siellä jostain jos et ole minua(meitä) tarkoittanut kun kuitenkin samaan syssyyn annat niin ymmärtää.

Minä en taho riidellä sinun tai kenenkään kanssa täällä mutta ottaa päähän tuollainen .
 
niin sitä vaan et miksi sinä kaadat tätä soppaa jatkuvasti minun niskoille,tangoon tarvitaan kaksi ja joskus menee humpan puolelle mutta sinä oot kokoajan tyrkänny tätä asiaa minun niskoille,vihjailemalla. Jos mainittenkin yhen väärän sanan jossain tai ilmaisen jotenkin muuten niin se on heti että kaikki on minun syytä nämä paneksumiset ym. Mitä sitten rupeet keuhkoon siellä jostain jos et ole minua(meitä) tarkoittanut kun kuitenkin samaan syssyyn annat niin ymmärtää.

Minä en taho riidellä sinun tai kenenkään kanssa täällä mutta ottaa päähän tuollainen .
Selvennykseksi kun et nyt sitten ymmärtänyt.

Ainoa kerta milloin olen ulissut sinun ja ruutiksen jutuista oli se kerta kun ne oikeasti meni jo aika överiksi avoimeksi sekstailuksi. Yhden kerran.

Sen jälkeen sinä olet jaksanut mainita asiasta ties kuinka monta kertaa että kuinka täällä rajoitetaan pervoilua.

Se oli se asia mihin kommentoin, että voisitko antaa jo asian olla, sen sijaan että jankkaat samasta joka käänteessä. Täällä saa olla ihan niinkuin huvittaa, omalla vastuulla. Mutta jos haluaa että paikalla on muitakin ketjussa niin jos sen kaikista selkeimmän suoran seksin harrastamisen virtuaalisesti jättää sinne yv puolelle niin kaikilla on mukavampi olla paikan päällä.

Se että kuittailee jatkuvasti jostain seksikiellosta jonain kaiken pervoilun kieltämisenä on selkeä merkki herneestä joka on anaalin kautta vedetty sinne nasaaliin.

Koeta nyt jo lopettaa, menee maku koko ketjusta kun pitää rautalankaa varata kerän verran, jos sinulla on ongelmia minun kanssa niin tulevaisuudessa huuda yv laatikkoon, niin ei tarvitse julkisesti meidän tehdä ketjusta vastenmielistä paikkaa.

Enempää en kommentoi enää asiaa, joku raja itsensä toistamisella kumminkin.

Eli en ole teidän pervoilulle mitään sanonut, enkä sano, se ei minua häiritse, pusikaa paskat ulos toisistanne, mitään vikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä