On, silloin kun oltiin naimisissa, mutta mitä sitä enää?Onkos ennen ostanut kalliita lahjoja?
On, silloin kun oltiin naimisissa, mutta mitä sitä enää?Onkos ennen ostanut kalliita lahjoja?
no ehkä ihan satunnaisestiNo, joskus kyllä Ja riippuu naisesta..
Alan olla samaa mieltä.niinkuin aiemminkin on jo ollut puhetta niin naisia ei voiiymmärtää
Mein isä ei lue, villasukat saa äidiltään, eikä harrastakaan mitään Suklaata vois ostaa, mut tarvis keksiä jotain muutakin... Ajaa rekkaa työkseen...kirja, suklaata, villasukat, joku harrasteväline?
Onko Prismaa tai sitaria?Ei meillä ole tuollasii kauppoja.
ruokatermosAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27741242:Mein isä ei lue, villasukat saa äidiltään, eikä harrastakaan mitään Suklaata vois ostaa, mut tarvis keksiä jotain muutakin... Ajaa rekkaa työkseen...
Toi vois kyl ehkö olla ihan hyvä tai yleensäkin uus termari, ku sillä taitaa olla sellanen 20 vuotta vanha Kiitooooosruokatermos
no ei,ne on kaikki tuolla naapurissa ja jaksa sinne lähtee kun viime viikolla olin ja kauhee ryysiski siellä on. Mut kyllä mä pärjään noilla mitä jo on ,olipahan vaan viime hetken ajatus.Onko Prismaa tai sitaria?
Onko sellainen Airam? Tuo vanha siis.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27741312:Toi vois kyl ehkö olla ihan hyvä tai yleensäkin uus termari, ku sillä taitaa olla sellanen 20 vuotta vanha Kiitooooos
Vanhasta tottumuksesta...jos oli jo ostanut sen ennen eroa...tai sitten vaan ihan kiusallaan... Pidätkö lahjan vai annatko takasin?On, silloin kun oltiin naimisissa, mutta mitä sitä enää?
ainahan voi rahaakin antaa jos haluaano ei,ne on kaikki tuolla naapurissa ja jaksa sinne lähtee kun viime viikolla olin ja kauhee ryysiski siellä on. Mut kyllä mä pärjään noilla mitä jo on ,olipahan vaan viime hetken ajatus.
Jaa-a, vaikea sanoa.On, silloin kun oltiin naimisissa, mutta mitä sitä enää?
Taitaa juu olla airamin, sisäpintakin on varmaan niin pinttyny, että vetoisuus on pienentynyt puoleen alkuperäsestäOnko sellainen Airam? Tuo vanha siis.
Oih! onnea :kiss: :hug:Mua saa pussata, olen nyt virallisesti rengastettu nainen
(antakaaa edes te huomiooooo ku aktiivista Nobodyketjua ei oo ja mies ei haluu vielä julkistaa koko maailmalle, Facebookkiin siis..)
Kippis
Onnea! :hug: :kiss:Mua saa pussata, olen nyt virallisesti rengastettu nainen
(antakaaa edes te huomiooooo ku aktiivista Nobodyketjua ei oo ja mies ei haluu vielä julkistaa koko maailmalle, Facebookkiin siis..)
Kippis
En osaa sanoa. Kyllä pidän ja annan takaisinkin lahjan, kun sellaisen olin ostanut.Vanhasta tottumuksesta...jos oli jo ostanut sen ennen eroa...tai sitten vaan ihan kiusallaan... Pidätkö lahjan vai annatko takasin?
Joku kirja "älä katkeroidu erosta t. dr.phil"En osaa sanoa. Kyllä pidän ja annan takaisinkin lahjan, kun sellaisen olin ostanut.
On, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.Jaa-a, vaikea sanoa.
Ehkä ero on kuitenkin vaimolle jollain tavalla vaikea "sulattaa".
Toisaalta ihan hieno ele. Vuosia kuitenkin oltu yhdessä ja lapsiakin löytyy.
Onkos sulla nyt "lapsivapaa" viikonloppu?
Hope not, mutta mistä sitäkään tietää?Joku kirja "älä katkeroidu erosta t. dr.phil"
?
Sori.
Spasibo!Hope not, mutta mistä sitäkään tietää?
Ja onnittelut sulle!
Jaaaa... En, mutta olisi kyllä pirun hyvä läppä!Spasibo!
Tarkoitin, että ootko sä ostanu hälle sellasen kirjan lahjaksi
Minä en osaa ajatella et jouluna menis bilettää vaikka sitä itellekin ehdotettu mutta ei se jotenkin istu jouluun,uutena vuotena on sitten eri asia Itse kyllä olen töissä koko joulun että senkään puolesta ei iltasin minnekkään lähdetä. Loma alkaa joulun jälkeenOn, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.
Ei ole lapsivapaa, mutta joulu -& tapaninpäivä on . Ajattelin kyllä itse mennä silloin isäukkoa tervehtimään, että bilettämisen puolelle ei joulun pyhinä mene missän vaiheessa.