No, kylla se kestikin...Mua saa pussata, olen nyt virallisesti rengastettu nainen
(antakaaa edes te huomiooooo ku aktiivista Nobodyketjua ei oo ja mies ei haluu vielä julkistaa koko maailmalle, Facebookkiin siis..)
Kippis
Onnea!!
No, kylla se kestikin...Mua saa pussata, olen nyt virallisesti rengastettu nainen
(antakaaa edes te huomiooooo ku aktiivista Nobodyketjua ei oo ja mies ei haluu vielä julkistaa koko maailmalle, Facebookkiin siis..)
Kippis
aha :kiss:Mua saa pussata, olen nyt virallisesti rengastettu nainen
Kippis
Nyt alkaa kakruilla olla ihmetys, luulen. Yllattavan hyvin on sujunut, vahan ujostelevat omani englantia puhua... ihan suotta. On tassa omat juttunsa, tietenkin. Huomenna vanhempieni luo.:saint: Mutta on se ihanaa saada mies valilla tanne. Miettii mokoma jo asunnon ostamista...Jee se pääsi perille! Millanen kohtaaminen oli? Ja mites lapset?
Nyt on sit joulu tullu sinne:heart:*shhhhh... mies nukkuu...*
On :heart:Nyt on sit joulu tullu sinne:heart:
Siitä se sitten lähteeOlivat viikolla =)
Mitäs ääntä tölkki pitää? Vai onko tuo tölkin ääni?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742033:TSIH
Yhdenkö vain? :O Mä oon imeny jo 17Mitäs ääntä tölkki pitää? Vai onko tuo tölkin ääni?
Jos tässä yhden sidukan jois
Monesko?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742033:TSIH
Yksi vainAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742065:Yhdenkö vain? :O Mä oon imeny jo 17
Sulla on ongelmaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742065:Yhdenkö vain? :O Mä oon imeny jo 17
Täh, olenko tappiolla Tsih juomien imumäärässä? :OSulla on ongelma
No mut vaan lähes neljä vuotta.. ajateltiin, että tasan neljännellä vuosipäivällä huhtikuussa vois päräyttää, tai 13.03.13 ois kans hyvä..No, kylla se kestikin...
Onnea!!
Hitto, viina loppuu Suomesta!! Huomenna sit tyhjentämään Alko!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742158:Täh, olenko tappiolla Tsih juomien imumäärässä? :O
Sitä voi ajatella monin eri tavoinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742158:Täh, olenko tappiolla Tsih juomien imumäärässä? :O
Huhujen mukaan yhdessä Baileysannoksessa, eli shotissa on jopa 350kcal :xMulla ois 2pulloo valkkarii, 1pullo punkkua,salmiakki likööriä ja baileysta mutta en mä voi noita viinejä avata vaikka vähän kyllä tekis mieli
Baileys:in sain lahjaksi ja liköörin et ne vois avata mut en niin välitä ainakaan tuosta baileystä.
Olkoon en mä sitä juo kun en tykkää. Mutta onhan noissa kermapohjaisissa niitä aika määrät. No ehkä joku sit joskus juo tuonkin,voi vaikka tarjota jollekin tai antaa eteenpäin.Huhujen mukaan yhdessä Baileysannoksessa, eli shotissa on jopa 350kcal :x
Anna mulle, mua ei kalorit haittaaOlkoon en mä sitä juo kun en tykkää. Mutta onhan noissa kermapohjaisissa niitä aika määrät. No ehkä joku sit joskus juo tuonkin,voi vaikka tarjota jollekin tai antaa eteenpäin.
Mitä annat vaihdossaAnna mulle, mua ei kalorit haittaa
Saat mun miehen Se on ihan kiva ja sisäsiisti, mutta ruokaa ei osaa tehdä.Mitä annat vaihdossa
Halvalla luovut miehestäs ..missä tässä on koira haudattuna ...Saat mun miehen Se on ihan kiva ja sisäsiisti, mutta ruokaa ei osaa tehdä.
Vähän sama.. ei muakaan ne kalorit haittaa sit ku alla on pari lasia vinkkua (tai pullo skumppaa..)Saat mun miehen Se on ihan kiva ja sisäsiisti, mutta ruokaa ei osaa tehdä.