The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jee se pääsi perille! Millanen kohtaaminen oli? Ja mites lapset? :)
Nyt alkaa kakruilla olla ihmetys, luulen. Yllattavan hyvin on sujunut, vahan ujostelevat omani englantia puhua... ihan suotta. On tassa omat juttunsa, tietenkin. Huomenna vanhempieni luo.:saint: Mutta on se ihanaa saada mies valilla tanne. Miettii mokoma jo asunnon ostamista...:D
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27742158:
Täh, olenko tappiolla Tsih juomien imumäärässä? :O
Hitto, viina loppuu Suomesta!! Huomenna sit tyhjentämään Alko!!

Ite oon imeny vasta pullon skumppaa.. viel ois jekkuu ja viinii, toivottavasti Helsinkiin ei tuu yöllä lunta, koska meikämuija on torstaihin asti lumipäivystyksessä :D
 
Mulla ois 2pulloo valkkarii, 1pullo punkkua,salmiakki likööriä ja baileysta mutta en mä voi noita viinejä avata vaikka vähän kyllä tekis mieli :p

Baileys:in sain lahjaksi ja liköörin et ne vois avata mut en niin välitä ainakaan tuosta baileystä.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Professional Griefer
Saat mun miehen :LOL: Se on ihan kiva ja sisäsiisti, mutta ruokaa ei osaa tehdä.
Vähän sama.. ei muakaan ne kalorit haittaa sit ku alla on pari lasia vinkkua (tai pullo skumppaa..)

Annan vaihdossa komean ja rikkaan (aivan saatanan pihin) miehen, mut tiskaaminen ja kalsareiden pyykkikoriin saaminen on suuri haaste. Hyvää kanawokkia ja sushia se tekee!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä