The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.

Ei ole lapsivapaa, mutta joulu -& tapaninpäivä on ;). Ajattelin kyllä itse mennä silloin isäukkoa tervehtimään, että bilettämisen puolelle ei joulun pyhinä mene missän vaiheessa.
Ai niin...;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27741582:
Saako jo mennä nukkumaan? Vai kuuluuko valvoo ku lomaki alko? :D
Mie haluisin jo nukkuu..aamulla oli ja on huomennakin herätys jo kuuden pintaan. Esikoisen on ehdittävä kouluun, tunniks :headwall:arvatkaa paljonko kiinnostaa herätä tunnin takia tuohon aikaan..
 
Minä en osaa ajatella et jouluna menis bilettää vaikka sitä itellekin ehdotettu mutta ei se jotenkin istu jouluun,uutena vuotena on sitten eri asia:) Itse kyllä olen töissä koko joulun että senkään puolesta ei iltasin minnekkään lähdetä. Loma alkaa joulun jälkeen:)
Joo, en minäkään osaa sitä joulua bilejuhlaksi ajatella - ja uutena vuotena olisi tarkoitus, mikäli saa sen "lapsi"vapaaksi ;).
Koko joulu töissä? :O Oletko hoitoalalla? (tosin ei se mulle kuulu.)
 
kahvikirahvi
Iltaa!
Yhyy, mun lapsella on yhtä huono musiikkimaku kun isällään :'(
En oo koskaan nähny sen pysyvän neljää minuuttia paikallaan sen jälkeen kun se oppi liikkumaan, paitsi tänään kun se katsoi gangnam stylen musiikkivideon.
 
Professional Griefer
Iltaa!
Yhyy, mun lapsella on yhtä huono musiikkimaku kun isällään :'(
En oo koskaan nähny sen pysyvän neljää minuuttia paikallaan sen jälkeen kun se oppi liikkumaan, paitsi tänään kun se katsoi gangnam stylen musiikkivideon.
:LOL:

Mun kaverin 3v osaa itse laittaa tietokoneelta Youtube ja Gangnam Style ja se joraa sitä ihan hulluna, siitä on ihania videoita Facebookissa :D
 
Kyl tässä alkaa menee jo silmät kiinni, heränny kuitenki jo puol 5 aamulla. Huomen aamust pitäs lähtee ihmisvilinään viel kattelee parit lahjat ja sukset :)

Mikset ihanavalo mee nukkuu jo? Varmasti ketuttaa herätä tuon tunnin vuoksi noin aikaisin, meillä heräillään varmaan siinä 7 pintaan, niinkuin aina, ellei joku ihme tapahdu ja nuo pojat nukkuvatkin pidempään, epäilen kyllä suuresti.

famipala Näin meinasin et nyt teenkin, ostan termarin ja sit voisin ostaa uuden "eväskorin", ku alkaa vanha hajoilla käsiin :)
Kiva kun sain teiltä hyvät vinkit, kerrankin voi ostaa isälle jotain muuta, kuin sen ainaisen viskipullon :D
 
On, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.

Ei ole lapsivapaa, mutta joulu -& tapaninpäivä on ;). Ajattelin kyllä itse mennä silloin isäukkoa tervehtimään, että bilettämisen puolelle ei joulun pyhinä mene missän vaiheessa.
Muistelin vain että jossain mainitsit lasten menevän vkl äidilleen.
Sillä kysyin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Alastulossa mättää, kuulostaa hyvältä lahjalta..itelläni on just isä se, kenelle aina vaikeinta ostaa mitään.

Taijan tosiaan suunnistaa jo yöpuulle tästä, ei vatuttas niin paljoo aamulla sit:)
Öitä vaan kaikille!! :hug:
 
Alastulossa mättää, kuulostaa hyvältä lahjalta..itelläni on just isä se, kenelle aina vaikeinta ostaa mitään.

Taijan tosiaan suunnistaa jo yöpuulle tästä, ei vatuttas niin paljoo aamulla sit:)
Öitä vaan kaikille!! :hug:
Sama meillä, kuitenkin olis kiva muistaa toista edes jollain tavalla. Isänpäivälahjaksi vein sille puukengät :D

Hyviä öitä :hug: Mäkin tästä kohta hipsin unille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27741713:
Kyl tässä alkaa menee jo silmät kiinni, heränny kuitenki jo puol 5 aamulla. Huomen aamust pitäs lähtee ihmisvilinään viel kattelee parit lahjat ja sukset :)

Mikset ihanavalo mee nukkuu jo? Varmasti ketuttaa herätä tuon tunnin vuoksi noin aikaisin, meillä heräillään varmaan siinä 7 pintaan, niinkuin aina, ellei joku ihme tapahdu ja nuo pojat nukkuvatkin pidempään, epäilen kyllä suuresti.

famipala Näin meinasin et nyt teenkin, ostan termarin ja sit voisin ostaa uuden "eväskorin", ku alkaa vanha hajoilla käsiin :)
Kiva kun sain teiltä hyvät vinkit, kerrankin voi ostaa isälle jotain muuta, kuin sen ainaisen viskipullon :D
Täytä termari vielä vaikka jollain karkilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27741753:
Sama meillä, kuitenkin olis kiva muistaa toista edes jollain tavalla. Isänpäivälahjaksi vein sille puukengät :D

Hyviä öitä :hug: Mäkin tästä kohta hipsin unille..
Puukengät on kanssa kivat.

Hyviä öitä =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä