The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaa-a, vaikea sanoa.
Ehkä ero on kuitenkin vaimolle jollain tavalla vaikea "sulattaa".
Toisaalta ihan hieno ele. Vuosia kuitenkin oltu yhdessä ja lapsiakin löytyy.

Onkos sulla nyt "lapsivapaa" viikonloppu? :)
On, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.

Ei ole lapsivapaa, mutta joulu -& tapaninpäivä on ;). Ajattelin kyllä itse mennä silloin isäukkoa tervehtimään, että bilettämisen puolelle ei joulun pyhinä mene missän vaiheessa.
 
On, en sitä kiistä ja aika hiljan tuotu, kun olin kaverin kanssa Pohjanmaan lakeuksilla silloin ja lunta on sadellut ja tullessa pihasta erottui vielä renkaanjäljet. Tiedä sitten, olisiko ollut muutakin asiaa.

Ei ole lapsivapaa, mutta joulu -& tapaninpäivä on ;). Ajattelin kyllä itse mennä silloin isäukkoa tervehtimään, että bilettämisen puolelle ei joulun pyhinä mene missän vaiheessa.
Minä en osaa ajatella et jouluna menis bilettää vaikka sitä itellekin ehdotettu mutta ei se jotenkin istu jouluun,uutena vuotena on sitten eri asia:) Itse kyllä olen töissä koko joulun että senkään puolesta ei iltasin minnekkään lähdetä. Loma alkaa joulun jälkeen:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä