The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Meil on tänään karjalanpaistia ruokana :p

Hitsi kun ei oikeen tiedä mitä tässä alkais seuraavaks..ois vähän yhtä jos toista hommaa mutku mihinkään ei kykene kun ei osaa päättää.
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikille! Kertokaas nyt mistä mun lapsi on saanu tommoset unenlahjat, se meni ennen kahdeksaa nukkumaan, ja herättiin sitten lähempänä kymmentä :headwall:

Mutta mun mummo kävi meillä aamulla tuomassa muksulle joululahjan, ja saattin aamupalaksi karjalanpiirakoita :p Kohta häätys alkaa pyykkihommiin ja lähtee sitten äitin kanssa käymään kaupoilla. Mitäs tänne?
 
Päivää! Nyt minä olen joululomalla, enkä aio ajatella mitään työasioita pariin viikkoon! :)

Poikakin tossa vinoili, että en nykyään töissä käy kuin pyörähtämässä ja että hänestäkin tulee aikuiskouluttaja, kun ei mitään tarvitse tehdä. :D Ei tosin ole kyllä ihan noin homma.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa mussukat! :kiss:

Se olis nyt LOMALOMALOMALOMA! :D Pyydettiin kyllä viikonlopuksi töihin, mut ei pystyny venymään, kun on kaupassakäynnit ja kaikki tekemättä.

Täällä oli jotain Volvo-keskustelua eilen, multakin löytyy Volvo pihasta :)

Nyt vähän kahvia ja sit pitäis perunoita mennä kuorimaan, kun lupasin lapsille muusia..
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Nus ja pus :kiss:

Jokos kaikki on lähteneet joulunviettoon? minulla ihan tavis viikonloppu edessä ja joulu töissä mutta se on ihan oma valinta:) Eli loma alkaa vasta ensiviikolla.

Kaupassa kauheet jonot jo nyt,miten ihmiset jättää sen kaupassa käynnin aina viimisiin hetkiin,eikö se olis mukavampi pisin viikkoa käydä...
 
Täällä mä vielä keikistelen :p

Kävin kuorii potut ja laitoin kiehuun, olis pottumuusia, nakkeja ja lihapullia ruoaksi, aiheutan pahennusta syöttämällä lapsille kaupan "liha"pullia ja nakkeja, joissa saattaa olla nitriiniä, mut ei haittaa :D

Tunnin päästä lähenkin käymään kaverin kanssa yhdellä olusella, samalla parannetaan taas vähän maailmaa ja haukutaan miehet maanrakoon :D Huomenna pitäis lähtiä vielä ostoksille, mä saan itelleni ne sukset ja muutama paketti vielä pukinkonttiin pitäis hankkia :)

Mitäs muuten 50-vuotiaalle miehelle lahjaksi? Kyseessä siis mun isä :heart:
 
IhanaValo
Miekii tulin pyörähtää, lapset vannassa (ei ne enää meinaa mahtua siihen mitenkäänpäin kahestaan vaan silti pitää koittaa tunkea), oon neulonu taas tuota sukkaa niin et silmiin sattuu..todella vaikee koittaa samankokoinen tehdä, tulikin yks moka jo, toinen näyttää vähän pienemmältä :( Mut en jaksa alkaa purkaa ja korjaa sitä, kyl se sen verran venyy että välttää.
 
IhanaValo
Kylläpä ahistaa tuo kadonnut poika..itellä on keväällä 8v. täyttävä ja en voi ees kuvitella fiiliksiä jos tuo katoaisi..:(

Vaan pakko koittaa miettiä jotain muuta kun ei tuollekaan mitään voi, pitää vaan toivoa parasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä