The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27733096:
jaahas...tämä neitokainen alakaa kampaa peruukkia ja panehen munuaiset nätiks :D Mukavaa joulun aikaa teille ihunat, suotan kävästä ehkä huomenna taas.....ehkä :wave:
Uskallappas olla kevääseen asti pois! :D
 
IhanaValo
:wave: Moi taas..ostoksilla käyty taas, mies tällä kertaa osteskeli ja mie vaan kattelin..:D
Mitäs tääl? Pervoiltu taas..*tähän semmoinen soo-soo-hymiö*:)
 
Himaan, himaan, himaan! Jos mainostan täällä, että menen tänään katsomaan Hobitin ja siitä äityneenä joku käy tyhjentämässä kämppäni "arvoesineistä" sillä aikaa, niin viitsisikö sitten samalla tyhjentää lelutkin lattioilta. Kiitos. :p
 
kahvikirahvi
Himaan, himaan, himaan! Jos mainostan täällä, että menen tänään katsomaan Hobitin ja siitä äityneenä joku käy tyhjentämässä kämppäni "arvoesineistä" sillä aikaa, niin viitsisikö sitten samalla tyhjentää lelutkin lattioilta. Kiitos. :p
Missä asut? Mä voin tyhjentää, jos siellä on jotain kivoja leluja mistä uskon ton ipanan tykkäävän :D Kerrotko samalla missä ne muka-arvoesineet on, niin ei tarvii penkoa ja sotkea turhaan.
 
Iltapäivää... Lähettiin kauppaan muksujen kanssa heti ku oltii tultu töistä ja hoidosta, nyt mä ostin elämäni ensimmäisen kerran vähän isomman joulukinkun :p Muutenki tuli jo vähän jouluruokia osteltua, mut paremmalla ajalla on pakko mennä vielä viikonloppuna osteleen loput...

Yks työpäivä ja sitte vajaa 2 viikkoa lomaa :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27735352:
Iltapäivää... Lähettiin kauppaan muksujen kanssa heti ku oltii tultu töistä ja hoidosta, nyt mä ostin elämäni ensimmäisen kerran vähän isomman joulukinkun :p Muutenki tuli jo vähän jouluruokia osteltua, mut paremmalla ajalla on pakko mennä vielä viikonloppuna osteleen loput...

Yks työpäivä ja sitte vajaa 2 viikkoa lomaa :)
Minä, kasvissyöjähippi, ostin eilen elämäni ensimmäisen joulukinkun :LOL: Tosin anopin porukalle, mutta ostin kuitenkin.

Vielä kaks iltaa ja yks päivävuoro, sitte olis neljä (4!!) päivää vapaata :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä