The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo

Vihdoin päivällistä ja persiillään istumista :D

Tän varmaa vois pistää nyt tonne ruokahaaste-ketjuunki. :)
Hmm, näyttääpä hyvältä..:p

Just kotiuduttiin anoppilasta, käytiin kattoo kun heillekin tullut vasta pikkukisu joka oli kyllä todella suloinen:heart: Ois melkein tehnyt mieli napata pikkurontti kotiin mut meijän omat kissat ois kyllä syöneet sen. Tai vähintään istuneet päälle..:D
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Mä otin tuossa 35min tirsat :D niin väsynyt et ihan väkisin meni silmät kiinni,ehkä sain raitisilma myrkytyksen ulkoillessa.
Mullakin on sellanen olo, että jos menisin makaamaan, niin tulis uni samantien. Johtuu varmaan siitä, etten juonu tänään iltapäiväkahveja ollenkaan :) Noo hyvähän se on ajoissa mennä nukkuu ku kelloki soi ennen puolta viittä taas aamulla.
 
Mulla menee hermo.... Pelkkää perkeleen sokerilla pläräämistä koko piparkakkutalo!!!!!!!!

Palat hajoo ja sit liimaat ne, no mikään ei sovi enää ja kun viimeistä palaa koitan saada paikalleen, ei se sovi ja taas sokeri leviää pitki... V***U!!!!!!!
 
mä koin tänään ahaa-elämyksen ja tajusin olevani muodin edelläkävijä, varsinainen metroseksuaali, olen nimittäin pitänyt vuosikausia kotihousuina sellasia vartalonmyötäisiä fliitzhousuja (talvisin)

eli nykykielellä megginssejä :attn:
 
Minä en viineistä ymmärrä mitään:ashamed: Harvemmin itse ostan ja jos ostan niin ostan Black towerii ja J.P. Chenet valkkareita.

Saa suositella viinejä jos vaikka ens vuonna maistelis muitakin kun vain noita kahta. Valkkari on enempi mun mieleen.
 
Minä en viineistä ymmärrä mitään:ashamed: Harvemmin itse ostan ja jos ostan niin ostan Black towerii ja J.P. Chenet valkkareita.

Saa suositella viinejä jos vaikka ens vuonna maistelis muitakin kun vain noita kahta. Valkkari on enempi mun mieleen.
valkkareista mun mieleen on eniten kuivat saksalaiset rieslingit (erinomaista savulohelle) ja niistähän musta torni on erinomainen esimerkki

tinkulle suosittelisin kokeilemaan kuohuviinejä, ne on IMHO vielä parempia kuin valkkarit
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä