Sulle en ois tarjonnukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27735536:Liikaa vihreetä, en syö
Sulle en ois tarjonnukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27735536:Liikaa vihreetä, en syö
ahaSulle en ois tarjonnukkaa
Jos mä en olis just syöny nii olis tullu ihan hirvee nälkä Kuola kyl valuu silti
Vihdoin päivällistä ja persiillään istumista
Tän varmaa vois pistää nyt tonne ruokahaaste-ketjuunki.
Hmm, näyttääpä hyvältä..
Vihdoin päivällistä ja persiillään istumista
Tän varmaa vois pistää nyt tonne ruokahaaste-ketjuunki.
nuspus sullekin :kiss:Nus nus ja pus pus :kiss::wave:
Mitäs täällä tänää?
Kuusen tuoksu on niin parastanuspus sullekin :kiss:
ei taaskaan kurjuutta kummempaa, niinkö ylempää näkyy niin meillä alkoi virallisesti joulu, kuusi tuoksuu jo
Mä otin tuossa 35min tirsat niin väsynyt et ihan väkisin meni silmät kiinni,ehkä sain raitisilma myrkytyksen ulkoillessa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27735855:Mua väsyttää ihan sairaasti... Taidan men suihkuu ja sit 8 aikaa sänkyy
niimpä :heart:, varsinkin tämmöselle mettiäiselleKuusen tuoksu on niin parasta
Mullakin on sellanen olo, että jos menisin makaamaan, niin tulis uni samantien. Johtuu varmaan siitä, etten juonu tänään iltapäiväkahveja ollenkaan Noo hyvähän se on ajoissa mennä nukkuu ku kelloki soi ennen puolta viittä taas aamulla.Mä otin tuossa 35min tirsat niin väsynyt et ihan väkisin meni silmät kiinni,ehkä sain raitisilma myrkytyksen ulkoillessa.
HelouTervehdys mirrit ja kollit
Mää istun täällä muovipussi päässä =)
Eiku mää kilahdin lopullisestiHelou
Värjääks sää?
Punaviiniä näyttäs olevan shirazNonni,sain pikkupullon viiniä tai oletan et se on viiniä mutta kun en tiedä onko se punasta vai valkosta vai mitä se on? missään ei sanota...Jacob´s Creekin Shiraz Cabernet...
Voi voi,tykkään enempi valkkarista. No,eipä mitään ehkä annan sen eteenpäin vai saako niinn tehdä kun on lahjaksi saanut,kyse pienestä pullosta kuitenkin niin menis pikkupussukassa vaikka kaverille.Punaviiniä näyttäs olevan shiraz
makuasioita, itte tykkään malbecistaCabernet on tunnetuin rypälelajike viineissä ja ihanan tanniininen :saint: Nippelitiedon mestari osaa sanoa :ashamed:
Mut on shirazkin hyvä rypäle :ashamed:
(pelkkä pinot noir on paras)
Näin niinku ot.......
CaBernet ja Merlot on paras sekoitus.... siis mun mielestä.. Niinku lisätäkseni.. Meen koristelemaan tota autiotalon näköstä piparkakkutaloo....Cabernet on tunnetuin rypälelajike viineissä ja ihanan tanniininen :saint: Nippelitiedon mestari osaa sanoa :ashamed:
Mut on shirazkin hyvä rypäle :ashamed:
(pelkkä pinot noir on paras)
Näin niinku ot.......
valkkareista mun mieleen on eniten kuivat saksalaiset rieslingit (erinomaista savulohelle) ja niistähän musta torni on erinomainen esimerkkiMinä en viineistä ymmärrä mitään:ashamed: Harvemmin itse ostan ja jos ostan niin ostan Black towerii ja J.P. Chenet valkkareita.
Saa suositella viinejä jos vaikka ens vuonna maistelis muitakin kun vain noita kahta. Valkkari on enempi mun mieleen.