Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27733023:ai niinkö se on......
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27733023:ai niinkö se on......
jos laittas semmosen "puolivillasen" opcorn:tontut on kuiskinu että Sankkulikin haluais laittaa karvasen mirrin mutta ukko ei anna
Mul on uus lempinimi näköjäs mä haluisin niin silitellä, paijata ja leikkii karvasella mirrillätontut on kuiskinu että Sankkulikin haluais laittaa karvasen mirrin mutta ukko ei anna
juu, oot ehkä huomannu että mulle ei oikeen passais mitään puhutella sen oikealta nimeltä vaan aina pitäis päästä venkoilemaanMul on uus lempinimi näköjäs mä haluisin niin silitellä, paijata ja leikkii karvasella mirrillä
juu, oot ehkä huomannu että mulle ei oikeen passais mitään puhutella sen oikealta nimeltä vaan aina pitäis päästä venkoilemaan
mäkin tykkää leikkiä mirrin kaa
Uskallappas olla kevääseen asti pois!Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27733096:jaahas...tämä neitokainen alakaa kampaa peruukkia ja panehen munuaiset nätiks Mukavaa joulun aikaa teille ihunat, suotan kävästä ehkä huomenna taas.....ehkä :wave:
*alkaa katselemaan mirrille leluja mirrien lelukaupasta*Jos mä saan karvasen mirrin, pyydän kaikki katsomaan ja silittämään sitä! Saa jopa leikkiäkki.
Kato paljon erilaisia, ne tykkää erilaisista leluista ja saa virikettä hyvin*alkaa katselemaan mirrille leluja mirrien lelukaupasta*
no mä yitän mutta saa nähä miten siinä hommassa käy kun ei oikein ole tullut perehtyttyä tohon lelupuoleen :ashamed:Kato paljon erilaisia, ne tykkää erilaisista leluista ja saa virikettä hyvin
luota vaistoon, oppia ikä kaikki :kiss: sitte mirrikin tyytyväinen ku ei unohdeta.no mä yitän mutta saa nähä miten siinä hommassa käy kun ei oikein ole tullut perehtyttyä tohon lelupuoleen :ashamed:
mutta opissahan se on variksenpoika tuulessa
JOOl... haluuksä?
ei oo mitään perwoiltu, on keskusteltu ihnan kiltisti joulupukista ja kissimirreistä:wave: Moi taas..ostoksilla käyty taas, mies tällä kertaa osteskeli ja mie vaan kattelin..
Mitäs tääl? Pervoiltu taas..*tähän semmoinen soo-soo-hymiö*
Missä asut? Mä voin tyhjentää, jos siellä on jotain kivoja leluja mistä uskon ton ipanan tykkäävän Kerrotko samalla missä ne muka-arvoesineet on, niin ei tarvii penkoa ja sotkea turhaan.Himaan, himaan, himaan! Jos mainostan täällä, että menen tänään katsomaan Hobitin ja siitä äityneenä joku käy tyhjentämässä kämppäni "arvoesineistä" sillä aikaa, niin viitsisikö sitten samalla tyhjentää lelutkin lattioilta. Kiitos.
No jos aikoo arvoesineet anastaa niin pitää nähdä sen verran vaivaa että selvittää.Missä asut? Mä voin tyhjentää, jos siellä on jotain kivoja leluja mistä uskon ton ipanan tykkäävän Kerrotko samalla missä ne muka-arvoesineet on, niin ei tarvii penkoa ja sotkea turhaan.
Minä, kasvissyöjähippi, ostin eilen elämäni ensimmäisen joulukinkun Tosin anopin porukalle, mutta ostin kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27735352:Iltapäivää... Lähettiin kauppaan muksujen kanssa heti ku oltii tultu töistä ja hoidosta, nyt mä ostin elämäni ensimmäisen kerran vähän isomman joulukinkun Muutenki tuli jo vähän jouluruokia osteltua, mut paremmalla ajalla on pakko mennä vielä viikonloppuna osteleen loput...
Yks työpäivä ja sitte vajaa 2 viikkoa lomaa
En taida viitsiä nähdä vaivaa, voisitko lähettää ne suoraan postissa?No jos aikoo arvoesineet anastaa niin pitää nähdä sen verran vaivaa että selvittää.
Liikaa vihreetä, en syö
Vihdoin päivällistä ja persiillään istumista
Tän varmaa vois pistää nyt tonne ruokahaaste-ketjuunki.