X
xcv
Vieras
No en sitten ihmettele että motivaatio on hakusessa. Et siis maksa edes kotihoitotukea sen hoitomaksun päälle??
En saa kotihoidontukea, lapsi on 4 v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en sitten ihmettele että motivaatio on hakusessa. Et siis maksa edes kotihoitotukea sen hoitomaksun päälle??
Kerran "armahti" viikon maksun kun lapsi oli koko viikon pois hänen matkansa vuoksi. Muutoin olen maksanut täyden summan. Lähinnä siksi että olen yrittänyt saada hänet ymmärtämään puhumalla ja järkeilemllä, mutta ei se tule onnistumaan.
Mielestäni tuo on varsin toimimaton järjestely kummallekin osapuolelle. Hoitajalle palkka on hyvin pieni ja työ kuitenkin rajoittaa (tai siis pitäisi rajoittaa mutta ilmeisesti hän näkee asian toisin) arkeaan. Toimimaton myös vanhemmille jotka nyt normaalin päivähoitomaksun hinnalla joutuvat vähänväliä(?) järjestelemään lapselleen varahoitoa ja siksi elämään epävarmuudessa. Lisäksi tuollaiset "työsuhteet" ovat muutenkin riski ystävyyssuhteille.
Kyllä, suoraan asian ytimeen.
Ymmärrän kyllä senkin että ystäväni ei tästä paljon tienestiä tee. Me ei kuitenkaan pystyttäisi suurempaan summaan.
Maksan sen 264 euroa kuussa, mihin ystäväni ITSE OLI HALUKAS. Hän ei myöskään ole missään vaiheessa valittanut summan pienuutta.
Mutta joo, huomenna otan yhteyttä päivähoitotoimistoon ja yritän kiirehtiä paikkaa. Mun mittani on täysi.
Hän vaan ei ymmärrä miten stressaavaa on jatkuva epävarmuus hoitopaikasta ja se että joutuu jatkuvasti säätämään ja kyseleen lasta hoitoon milloin minnekin.