Tanssiva rautaperse! Voi tsiisus, wauKilpatanssia harrastava anarkisti-Harrikka-mies ei ehdi paljoa ikaantya. :saint: Ja takana rankka nuoruus...
On varmaan kivaa kun mies osaa tanssia hyvin!
Tanssiva rautaperse! Voi tsiisus, wauKilpatanssia harrastava anarkisti-Harrikka-mies ei ehdi paljoa ikaantya. :saint: Ja takana rankka nuoruus...
Vahan paineitahan se aiheuttaa, mutta kayn itsekin tanssitunneilla siella ollessani. Minulla on nuori, komea, lihaksikas australialainen opettaja, joka tanssii kuin jumala.Tanssiva rautaperse! Voi tsiisus, wau
Ai niin, onhan tuo lauluntekija, muusikko ja radio talkshow-vetajakin. Ovat aloittamassa showta uudelleen.Tanssiva rautaperse! Voi tsiisus, wau
No huhu! Sulla on kyllä aikamoinen mies, for real!!Ai niin, onhan tuo lauluntekija, muusikko ja radio talkshow-vetajakin. Ovat aloittamassa showta uudelleen.
Olen niiiiiiiin ylpea miehesta!! :heart:
Niin on! :heart: Ja nerokin tuo on, vaikkei aina (usein) kovinkaan jarkeva. Saatika aikuinen. Hyva niin.No huhu! Sulla on kyllä aikamoinen mies, for real!!
Eikun se on irstas, mielensäpahoittamista aiheuttava kuva jota kenenkään ei kannata avata. Ni, ja kateudesta ei voi puhua parhaalla tahdollakaan kun minussa ole mitään kadehdittavaaJa linkin alle teksti: varoitus, ei herkille, saattaa aiheuttaa mielipahaa/kateutta
Mistress Kk ilmoittautuu vapaaehtoiseksi...Joku voisi nyt rasvata ja hieroa jalkani... :saint:
:ONiin on! :heart: Ja nerokin tuo on, vaikkei aina (usein) kovinkaan jarkeva. Saatika aikuinen. Hyva niin.
Kirjailija unohtui tuosta brassailu-listastani. Ja runoilija ja parantaja ja psykoterapeutti ja... ja... ja
No, en mina ikaeroa suunnitellut... vaan nain kavi. Minulle aivan taydellinen mies! Sekopaa ja samalla tavalla kaheli, kuin minakin.:O
Wautsi. En yhtään ihmettele että naiset rakastuvat itseään isostikin vanhempiin miehiin
Miten sä tapasit tän miehen?No, en mina ikaeroa suunnitellut... vaan nain kavi. Minulle aivan taydellinen mies! Sekopaa ja samalla tavalla kaheli, kuin minakin.
*tällä kertaa lispetti kaatuu ja jää sumppikaulakkaan alle jumiin* :heart:Tsuferaffiiiiiiiiii *nostaa hajareisin syliin*
Sä tulit sopivasti jatkaa, mä taidan mennä kattoo mitä tuol länsisiives tapahtuu.
Sama nettikurssi ja monta yhteensattumaa. Pitka ja polveileva stoori, oikeastaan alkoi jo silloin, kun synnyin. Miehelle tuli juuri silloin olo, etta ei ole enaa yksin maailmassa ja lopetti aineiden kayttamisen.Miten sä tapasit tän miehen?
Oho, tuliko sille se olo samana päivänä, sattuko samaan kellonaikaankin? Kuulostaa jännältä. Ja mukavalta. Semmoselta kohtalojutultaSama nettikurssi ja monta yhteensattumaa. Pitka ja polveileva stoori, oikeastaan alkoi jo silloin, kun synnyin. Miehelle tuli juuri silloin olo, etta ei ole enaa yksin maailmassa ja lopetti aineiden kayttamisen.
Joo, on tää linna, yhtään hirviöö tääl ei ole, no kerran kuukaudessa, mut sen nimeä ei sanota. Just pistin jetin tilaukseen, tulee kohta, pääsen lentäen tonne länkkäriin*tällä kertaa lispetti kaatuu ja jää sumppikaulakkaan alle jumiin* :heart:
Asutko sä kaunottaren ja hirviön linnassa kun teilläkin on länsisiipi? Asuuko ne teidän kanssa vai ootteko häätäny ne pois?
Kohtaloahantama on.Oho, tuliko sille se olo samana päivänä, sattuko samaan kellonaikaankin? Kuulostaa jännältä. Ja mukavalta. Semmoselta kohtalojutulta
Kauniita unia:kiss:, kuitenki siel paditellaan sängystä kaikkee tuhmaaKolomen tunnin viime yön unilla ja yhel tsihhillä meinaa olla iha hirrrrweee väsy. Jos sitä lähtis nukuksimaan.
Öitä murut :kiss:
Mitähän mun kohtalo sanoo.. Ainakin sen ajatteleminen on saanut mun pääni pyörälle. Voiko kahdeksan vuoden kohtaamisia kutsua kohtalon johdatukseksi?Kohtaloahantama on.
Ei saman paivana, vaan jonkin verran ennen syntymaani, silla hanen piti olla valmis, kun tulen maailmaan.
Miksei voisi?Mitähän mun kohtalo sanoo.. Ainakin sen ajatteleminen on saanut mun pääni pyörälle. Voiko kahdeksan vuoden kohtaamisia kutsua kohtalon johdatukseksi?
No koska...... en mä varmaan julkisesti sitä viitti sanoa taidan laitella sulle yv:tä kohtalosta.Miksei voisi?
Kohtalo on siita mukava juttu, etta siihen voi vakuttaa itse.
JOs joku asia toistuu kylliun usein, voi olla, että kohtalo koittaa kertoa, että tee sille jotain...Mun kohtalo oli jäädä tänäänkin ilman kikkeliä. Taas tuo mies sammu, yhyy. En ala!