"katsokaa suoraan kohti"Mää kuppaan hereillä vaikkei pitäs, ja epäilen että kohtaloni on olla huomenna silmät ristissä kun meen optikolle
Juu tähän suuntaan. Paitsi viimeinen lause voi olla että "Pitäkää nyt hyvänen aika ne silmät edes AUKI!""katsokaa suoraan kohti"
"katsokaapa nyt suoraan kohti"
"voisitteko nyt hyvänen aika katsoa suoraan"
"en pysty..."
Mitä serkumpi, sitä herkumpi <3
Oon niin kade |O *vihertyy hiljaa*Mä oon saanut oman perskärpäsen :heart: Nyt vasta tunnen itseni palstalaiseksi. *tirauttaa pari onnen kyyneltä*
Oletko koskaan harkinnut terapeutilla käymistä? Sinulla tuntuu olevan aika pahoja ongelmia muiden hyväksymisessäAlkuperäinen kirjoittaja kahvikirahvin tädin lapsipuoli;27704846:Moikka, mäkin haluun tulla geimeihin mukaan. Ihanaa, mä lovetan teitä. >3.. ei ku <3
Laita säkin pari kuvaa palstalle niin johan alkaa suristaOon niin kade |O *vihertyy hiljaa*
Ja linkittämisessä Mut hei kiva kun saan uusia sukulaisia palstalta, serkkuja ja tädin lapsipuoliakinOletko koskaan harkinnut terapeutilla käymistä? Sinulla tuntuu olevan aika pahoja ongelmia muiden hyväksymisessä
Ei vittu nyt meinasin pudota sohvalta Mistä sä löydät noita hervottomia kuvia?Alkuperäinen kirjoittaja kahvikirahvin täti;27704856:
Hei hei tytöt. Iltajumpan aika.
Ja linkittämisessä Mut hei kiva kun saan uusia sukulaisia palstalta, serkkuja ja tädin lapsipuoliakin
No ei näy vieläkää tissejä eikä pillujaPaita on päällä ja housut jalassa, jos joku alkaa mulle valittaa, hei daa, etteks te nää tiukka pipot.
Hejjjj miltskiNyt sen verran kännissä tässä, juuri baarista tulleena, että kehtaan sanoa teillekkin hei! :wave:
Onkohan tuolla hamosen alla housut vai se kuuluisa musta aukko :xmas:Jos Suomen BB:ssä olis tälläsii peppuja niin minäkin katsoisin sitä
big brother - YouTube
Hyvii öitä kaikille:kiss:
Tuo parempiEikun se on irstas, mielensäpahoittamista aiheuttava kuva jota kenenkään ei kannata avata. Ni, ja kateudesta ei voi puhua parhaalla tahdollakaan kun minussa ole mitään kadehdittavaa